Daar weer aangedraaft en toen begon het feest, twee hele hoge bokken (wel recht zeg maar) viel voorover en probeerde me nog om der hals beet te pakken maar dat ging niet meer gleed zo van der hals op de grond (wel teugels beet gehouden) Viel zacht in het zware zand, geen pijn gedaan... Was toen wel erg boos op der, heb der direct een flinke tik met mijn hand gegeven... weet niet of dit goed was, maar ja.. was ook echt boos op der...
Toen der weer op stukje stappen en weer aandraven, trok ze weer een sprintje, nu zonder bokkken... der maar afgegaan en aan de longeerlijn aan het werk gezet...
Ze trok ook daar een paar flinke sprintjes met een enorme bok erbij (hals der op, staart hoog dragen, met die hals zag ze er net als een hengst uit joh :kwijl: ) Ze maakte zich zo druk dat ze met 10 minuten helemaal nat was van het zweet... Daarna ging het beter en kwam ze wat meer tot rust en liet ze der hals ook weer lekker zakken... Nog een kwartier doorgelongeerd ofzo en toen was het wel klaar... Ze weet in ieder geval dat ze niet onder het werk uitkomt als ze me eraf bokt

Denk dat het hengstigheid in combinatie met het weer is geweest, morgen zal het vast beter gaan.... (het was ook al zo warm vanmiddag, onder de deken stonden veel paarden bij ons al een beetje te zweten..)
Wordt dus taart zaterdag