mijn mini shetlander heefd de manen wat korte stukken boven op is door andere pony s stuk gemaakt hoe lang duurt het voor het weer wat lang is
Dat van mij groeide sneller als hier boven het was ong 10 cm lang en na 4 maanden was het iets langer als hier bven
Dat is niet bij elk paard het zelfde.Bij sommige gaat het snel en andere hebben nooit meer het weelderige kapsel wat het ooit was.
EmmyJoycee schreef:Sodeletuut schreef:Dat vind ik ook niet heel realistisch EmmyJoycee Hoezo niet? Bewijzen!
MirandaFuego schreef:EmmyJoycee schreef:Hoezo niet? Bewijzen! Zit nu op de iPad, en nee kijk maar niet in me profiel want heb alles er afgehaald omdat ze exceem beeft
Sodeletuut schreef:3 Maanden en bijna anderhalf jaar en dezelfde groeisnelheid kan toch niet?Dat van mij was ook iets langer als begin punt hè haha
Geen idee.. Hier nog eentje https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 9630_n.jpgOf mijn paard heeft een dikkere nek dat het korter lijkt?
Het lijkt daar al anders haha Volgens mij is dat van jou net ietsje langer, kwam het onder de hals uit?
Bij mijn tinker groeide het ook heel snel, maar er zat toch wel minstens een jaar tussen voor het echt weer lang was.