Op stal supernetjes, maar thuis...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:36

Ha en ik dacht nog wel dat ik de enige was Lachen

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:47

haha wat leuk om te horen allemaal! Bij mij is het trouwens net zo hoor Haha!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:00

Dit doet me deugd, mijn kastje bij de paarden is redelijk opgeruimd maar wel propvol, ik ben een zeikerd over mijn borstels die moeten dus echt wel schoon zijn.

En thuis is het niet vies, hooguit wat hondenharen maar wel altijd rommelig, je ruimt op draait je om en het ligt er weer, geen idee hoe dat kan.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:43

Bij mij is het nog erger . Ik werk bij een schoonmaakbedrijf en ik ben zo ongeveer de meest efficiënte persoon bij ons op kantoor en ook als schoonmaakster schijn ik het altijd heel goed gedaan te hebben. Een deel van mijn huidige functie is dan ook Kwaliteitsbeheer. Dat is echter het deel Werk en dat deel houdt op bij de drempel van het kantoor of de klant.

Mijn auto is een rijdend rampenplan, hoewel ik nu tijdelijk een andere heb die ik iets netter houdt, en over ons huis zullen we het maar niet hebben Clown . Het is niet zo dat je de voordeur met kracht moet open duwen, hoor, dat niet, maar om nu te zeggen dat alles perfect in het gelid staat en er geen stofje te zien is... Schijnheilig

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:40

Het is bij ons op stal NOG een grotere chaos dan thuis...we kunne ook nooit wat vinden, het is eigenlijk gewoon vies Bloos we nemen ons ook iedere zomer voor om de stal eens te gaan opknappen maar het is er tot nu toe nog niet van gekomen...misschien aankomende zomer...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:59

Paardenmensen eigen zo te horen...Bloos
Op stal kan ik rustig drie keer vegen, maar mijn kamer is een bende. Er liggen overal stapels tijdschriften en schoolboeken(mijn kast is gewoon te klein )

Gelukkig ben ik niet de enige Haha!

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:28

Schijnheilig Erg is dat he? Het is echt heel verschrikkelijk, maar het hoort er gewoon bij. Tenminste dat zeg ik thuis altijd Bloos

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:41

Haha! Haha! Haha!
Oei wat herkenbaar. Paardenmensen-kwaaltje???
Soms denk ik dat ik maar ga ruilen met m'n paard, hij houdt z'n stal netter.....

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:13

Op stal moet alles gewoon z'n vaste plek hebben, anders raakt het weg. Ik vind ook dat ik best mooie spullen heb, daar ben ik dus zuinig op. En op m'n paard ben ik het allerzuinigst natuurlijk!

In huis/op m'n kamer interesseert het me echt niet hoe groot de chaos is (m'n moeder interesseert dat jammergenoeg wel). Ik gooi gewoon alles op een hoop en dan vis ik dat wat ik nodig heb er tzt wel weer uit. Ik kan heel goed studeren met een berg rotzooi om me heen, heb ik tenminste alles bij de hand...haha.

Nu hebben we gelukkig allemaal een excuus, dit hóórt gewoon bij paardenmensen!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:32

mango schreef:
ik heb dit dus ook en mijn vriend zeg wel eens als ik sta te mesten en hij kijkt, ik wilde dat je thuis eens ging opruimen ipv dat je hier zo netjes bent...

Heeft jouw vriend toevallig stiekum met mijn man getelefoneerd Tong uitsteken ??
Dit is precies hetgene wat ik bijna iedere dag wel te horen krijg Bloos !

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 07:27

Sall schreef:
Heel herkenbaar, woon al zo'n dertien jaar samen, en mijn vriend verzucht wel eens, dat ik al mijn netheid opbruik bij de paarden, en ik moet toegeven ik ben op stal wel heel erg hoor, alles heeft een vast plek en paard ziet er altijd top uit.

Ik heb mijn vriend wel eens hoofdschuddend voor mijn kast zien staan (op stal) terwijl hem alles tegemoed glom, en thuis hebben we al sinds het begin ieder een eigen kleding kast.. (en dan lijkt zijn kast op mijn paardenkast...) Knipoog


Bloos Bloos Ik woon dan 5 jaar samen, maar verder had ik het kunnen schrijven
En trouwens idem voor mijn auto, ook altijd een zootje, tenzij hij hem eens meeneemt Bloos

Gomir, was me niets van opgevallen in augustus Knipoog

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 08:10

mango schreef:
ik heb dit dus ook en mijn vriend zeg wel eens als ik sta te mesten en hij kijkt, ik wilde dat je thuis eens ging opruimen ipv dat je hier zo netjes bent...


Als het je vriend zo stoort, waarom ruimt ie zelf dan niet op? Schijnheilig

Ikzelf kan eigenlijk niet goed rommel zien, behalve op m'n eigen kamer Haha!

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 16:56

karuna schreef:
En thuis is het niet vies, hooguit wat hondenharen maar wel altijd rommelig, je ruimt op draait je om en het ligt er weer, geen idee hoe dat kan.


Dit komt bekend voor, volgens mij hebben wij dezelfde soort kaboutertjes in huis. De niet-behulpzame soort dus Boos!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:06

Natalie"]
[quote="mango schreef:
ik heb dit dus ook en mijn vriend zeg wel eens als ik sta te mesten en hij kijkt, ik wilde dat je thuis eens ging opruimen ipv dat je hier zo netjes bent...


Als het je vriend zo stoort, waarom ruimt ie zelf dan niet op? Schijnheilig

Ikzelf kan eigenlijk niet goed rommel zien, behalve op m'n eigen kamer Haha!
[/quote]


ja dat is waarschijnlijk het probleem want hij ruimt echt altijd het huis op en ik eigenlijk nooit!!

ik doe wel altijd braaf de kattenbak schoonmaken dus dat is toch wel weer goed van mezelf..??!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:14

lielle schreef:
Gomir, was me niets van opgevallen in augustus Knipoog


toen had ik minder boeken en kon dat nog in de kast. En alle tijdschriften sinds augustus liggen er dus nog ongeveer Bloos (plus wat toen al niet in ordners ging Bloos )

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:25

hihi ikke dus ook......schaam schaam....
heb een vrij oud aanrecht, en heb vlekken te lang laten zitten zodat het er nu niet meer af wil...schaam schaam.....
vet ook vaker mn tuig in dan ik thuis afstof (en zo vaak vet ik de boel niet in)
bij andere mensen lijkt het altijd supernetjes, dan heb ik altijd zoiest van zal wel weer aan mij liggen....
en hoe zit het bij jullie bij de tuin?
mijn moeder en schoonmama's hobby, maar ik kijk rustig over wat onkruid heen (zie het niet eens), heb nog nooit de tuin omgespit (is nu met de hand ook niet eens meer mogelijk) en alle plantjes die mn moeder heeft geplant zijn ongeveer doodgegaan (vind een ander zn plantjes wel aardig, maar heb er zelf niks mee, ook alleen maar nepplanten in huis staan). die tuin is gewoon mn hobby niet, heb geen zin om er tijd aan te besteden, heb liever dat alles gras is, dat is tenminste functioneel (is mijn mening)

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:35

Hahaha laat ik nu gedacht hebben dat ik de enige was met dit probleem Schijnheilig Ik ben thuis ook heel slordig maar op stal ook supernetjes!! Haha!
Me moeder staat ook wel is in mn deuropening met was en dan zegt ze altijd dat me slaapkamer mn 2e stal is *LOL* *LOL* *LOL*
Goh ma hoe kom je dr bij??? Verward Haha! Tong uitsteken

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:45

Missnynke, dat is bij mij dus het gekke, in mijn tuin ben ik een pietlut, oke het gras is soms wat lang, maar manlief moet dat maaien dat kan ik zelf niet meer, maar eigenlijk ben ik wel elke dag onkruid aan het plukken, takjes wegsnoeien en schoffelen en harken enzo. Oke de tuin is niet groot, maar eenrommelige tuin kan ik dus niet tegen.

Gek eigenlijk.

En bij mij heeft de tuinkabouter een naam, een zekere huisgenoot is heel goed in het rondstrooien van spullen en kan het dan niet meer vinden.

En voor het schoonmaken kan ik gelukkig gebruik maken van thuiszorg dat scheelt een hele boel.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:01

heel erg herkenbaar.
Alles wat met paarden te maken heeft ziet er heel netjes uit, maar je moet mijn kamer niet zien hoor. hahaha. lijkt wel of er een bom is ontploft