Dus ik doe de deur op en (was alleen thuis) staat de buurvrouwm daar helemaal over haar toeren, kon alleen nog maar huilen.
Heb haar mee naar binnen genomen en even flink laten uithuilen en een glas water gegeven. Wat blijkt, haar man heeft een hersentumor en gaat dood. Hij leek zo gezond, van de week heb ik nog met hem staan praten en toen had hij het er over dat hij het huis helemaal wilde verbouwen.
Maargoed, z evertelde dus dat haar man was flauwgevallen en niet meer wakker werd. Ze had toen de ambulance gebeld, hetschijnt dat het 20 minuten duurde voor die er was, dat kan toch niet zoiets moet veel sneller!!

Maar er zat dus een tumor in zijn hoofd en die zit op een plaats waar ze hem niet kunnen opereren. Hij is aan 1 kant verlamd (rechts) en kan moeilijk praten. Hij komt deze week weer thuis zodat hij daar kan sterven. De buurvrouw wilt hem tot die tijd zelf verzorgen.
Vind het knap van haar dat ze dat wil doen, maar ik zou denk ik hetzelfde doen als het mijn vriend was.
Heb beloofd haar zoveel mogelijk te helpen, dat is het enige wat ik kan doen maar wil zo graag meer doen voor die twee, het zijn zulke aardige mensen dit verdienen ze toch niet??
Thanx voor he tlezen van mijn waarschijnlijk nogal warrig verhaal, maar moet he tergens kwijt.