ik zit te denken aan een winterstop.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:16

Doe gewoon waar je zelf zin in hebt.
Dat paard word er echt niet minder van als hij niets doet. Hij gaat zich heus niet minderwaardig voelen, omdat jij een paar maanden niet naar hem omkijkt.
Geen enkele reden om je schuldig te voelen naar je paard toe. En ook zeker niet naar jezelf dat je toegeeft in de winter minder zin te hebben.
Dat maakt je geen minder grote paardenliefhebber als iemand die wel in weer en wind elke dag naar zijn paard toe gaat.
Ik heb in de winter ook wel eens iets minder zin. Alleen ik hoef er minder moeite voor te doen. Ik kan met een uur weer binnen zijn, als ik wil, en dan heb ik toch even lekker gereden.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:33

Jeetje moeilijk he?
Ik heb dus hetzelfde probleem als jou dus ik begrijp het.
Mijn instructrice rijdt er 1 x in de week op en verder rijd ik haar het hele weekend. We hebben bij de bak maar een klein lichtje dus ja echt rijden > nee....
Verder is het daar pik en pikdonker en blubberig, ik begrijp je dus goed!!!
Maar ja ik ben net bezig met mijn knollie dus ja...
Verder werk ik ook 40 uur en moet ik ook nog 2x in de week autorijden, echt zo weining tijd! Ik verlang echt naar de zomer!!!!!!!!!!!!!!!!

anhiza

Berichten: 291
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:45

ik vindt het een goed idee van je!!!
paard blij en jij een ''rustiger'' gevoel.
ik herken heel duidelijk wat je aangeeft over de winterperiode...
ik voel me verplicht om te rijden en als het even niet lukt krijgt het paard de schuld...is dat dan een goed oplossing en vertrouwensband hebben?
nee,idd. ik zou je paard ook lekker een winterstop geven en heerlijk samen uitgerust en vol motivatie de lente ingaan!!!!!
heel veel succes met je keuze..