Ook als je te groot bent kun je lange lijnen of aan het halster meedoen, heb ik ook een keer gedaan, word je alleen heeel moe van Maar indd, waarom niet?
Mandy66
Geplaatst: 14-10-12 09:14
Mijn vraag is aan jou, waarom twijfel je? En hoe groot is je pony, en hoe groot ben jij? Anders, waarom zou het niet kunnen
Haha, ik ging met mijn verzorg shet ook vaak op springwedstrijd, en het leuke was: ik won behoorlijk vaak! haha. Iedereen keek altijd zijn ogen uit als ik met mn zwarte bolletje over een parcourtje racete, haha we liepen meerdere grote ponys eruit! vooral in de barage, racepony!
Als je niet te groot bent en de pony goed aankan, waarom niet? M'n zoontje (ook 11) rijd ook op shets. En ja hij heeft al diverse keren een springwedstrijd gereden.
Hahaha Ashley. Ik dacht eerst, hee dit ken ik! Ik zou wel op springwedstrijd gaan, alleen je moet niet al te veel verwachten, vooral niet te hoog springen!
Eunomia
Geplaatst: 20-10-12 11:54
xDino schreef:
Hahaha Ashley. Ik dacht eerst, hee dit ken ik! Ik zou wel op springwedstrijd gaan, alleen je moet niet al te veel verwachten, vooral niet te hoog springen!
Dat zeker niet. Maar ik neem aan dat de TS wel snapt dat een Shet geen meter kan springen toch?