't Begon al dat ik met hem langs de bak liep, waar op dat moment een hengst in stond waar hij normaal gesproken niet naar omkijkt, hij sluurde me half mee naar het hek en ik moest hem een paar dreunen verkopen, voordat ik hem weer mee kreeg. Hij heeft de halve weg lopen "brullen" en dribbelen, om een gegeven moment wilde hij zelfs achter een ander paard aangaan, gelukkig kon ik hem toen net op tijd opzij trekken. Toen kwam het engste... ik kwam een tegenligger tegen op een pad wat net breed genoeg is om elkaar te passeren. Ik ging toch maar voor de zekerheid wat aan de kant staan. Op dat moment begon Okki als een gek achteruit te rennen, de bosjes door, rakelings langs bomen en hij nam nog een halve jong boompje mee. Hij liep zo achterwaarts de weg op, gelukkig kwam er op dat moment niets aan, want anders had het echt fout afgelopen. Ik heb hem toen een paar opduvels verkocht.
Ik ben er eigenlijk nogal van geschrokken. Het had zo fout kunnen gaan!
Het is een hengst, maar zo erg als afgelopen zaterdag heb ik hem nog niet meegemaakt. Misschien was het achteraf gezien beter geweest om niet met hem naar buiten te gaan, maar de eerste helft naar buiten ging redelijk goed. Ik baal er zo van, ik had er net weer een beetje vertrouwen in, maar dat is nu wel weer weggevaagd.