In slaap gevallen op mijn schouder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaartjeSlot

In slaap gevallen op mijn schouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 20:41

Hoi!

Sinds een aantal weekjes heb ik een nieuw paard ontmoet op de manege, ik vond hem vanaf het begin al helemaal geweldig. Hij is supergroot (1.80) schofthoogte ongeveer. Ik ga altijd bij hem staan, eerst aai ik hem, en daarna ga ik hem een beetje kriebelen en tegen hem praten. Op een 1 of andere manier heb ik het gevoel dat we hier allebei heel rustig van worden, maar vandaagiets té rustig... Altijd gaat die me helemaal besnuffelen en met z'n lippen aan me voelen, en daarna legt hij steeds z'n hoofd, stukje voor stukje, heel voorzichtig op m'n schouder, en dan doezelt die een beetje weg. Maar dit keer was het anders, ik stond al een tijdje bij hem, en z'n hoofd lag weer op mijn schouder, ik kriebelde voorzichtig over z'n neus heen. Toen voelde ik een druk op mijn schouder, en normaal vind ik dat niet erg, maar dit begon echt pijn te doen! Dus ik keek naar z'n oogjes, en ik schrok heel erg. Z'n ogen waren helemaal dichtgevallen, en z'n hoofd zakte weg. Ik dacht echt dat die iets had ofzo! maar toen tikte ik heel zachtjes tegen z'n wang, en keek die me helemaal slaperig aan... Het leek wel of die gewoon is slaap was gevallen op mijn schouder!? Ik vond het zo schattig! Ik was alleen wel benieuwd of iemand dit ook weleens heeft gehad, en wat het betekend... Is het gewoon ied bedoeld, of was dit eigenlijk helemaal niet zo lief?

Groetjes!

Sientje

Re: In slaap gevallen op mijn schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:45

Hij vond je wel een lekker steuntje voor z'n hoofd denk ik. ;) Mooi toch, dat je met dit manegepaard een band aan het opbouwen bent, hij zal blij zijn met je gekriebel. :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:47

Dit gebeurt mijn vriendje regelmatig als hij met paarden bezig is. Hij heeft iets over zich waardoor ze hem snel vertrouwen en snel rustig zijn en soms dus ook zo rustig dat ze lekker wegdoezelen met hem als steuntje. :)

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:50

Ik las trouwens je topictitel en dacht dat je zelf in je slaap was gevallen, op je schouder welteverstaan. :+

MaartjeSlot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 20:54

@Sientje Hahaha Dat had inderdaad ook gekund met deze titel... Beetje dom van me haha :+
@Dreamybol jaaa, ik word er zo blij van als die dit doet! Ik voel me dan echt rustig en vertrouwd!

sjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:58

Mijn haflinger deed dat ook. als ik op de grond zat kwam hij met zijn kop boven mij hangen en mocht geen ander paard in de buurt komen van hem. Hij knuffelde me dan door met zijn bovenlip op mijn rug te jeuken zoals ze bij elkaar ook doen. en dan begon hij op mijn rug steeds harder te duwen tot het echt pijn deed, gewoon omdat hij in slaap aan het vallen was <3 . Heerlijk moment, voelde me altijd heel beschermd door hem.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:58

Lekker van genieten! Jullie hebben een knuffel-klik. :D Zal vast een heel groot en lief paard zijn.

MHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:52

Lekker van genieten van zo'n lief paard op je Manege!
Nog heel veel plezier samen :D

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 13:03

OPG-->YRT