Ik had al eerder een topic over mijn pony dat ze door een handelaar zou worden gekocht. Ik kon mijn topic niet zo makkelijk opsporen dus start maar ff een nieuwe.
Vandaag was het dan zover. Een week later dan ik d8, kwam die meneer toch eindelijk. Ik kon nog een laatste ritje maken, maar wou het niet. Had ik toen al gedaan, en ze was bovendien een week niet echt aan het werk gezet dus zo stijf als de pest. Ik gooide haar ff los, en ze bleef maar bokken en spelen met die honden. Later kwam die man eraan met zijn trailer. Dikke mercedes onder de kont. Een vrouw van die stal nam even afscheid van vavola, vond ze moeilijk zo te zien!
Maarja toen moest ik vavola op de trailer zetten. Met geduld moet je dat doen, maarja na een paar keer toch maar ff een zweepje erbij. Dat ging echt zo verschrikkelijk wild. Ik zei nog tegen die vent van man dit werk niet bij haar hoor! Zo gaat ze er nooit in, en anders gaat ze met een kloppend hart hier weg! Ik was echt wel woest! Maargoed die trailer was donker, lamp zeker kapot ofzo?
Maar met mijn gerustellende woorden en aaien liep ze er zo in! Ohw kijk dit vond ik dus al verschrikkelijk, ik ben bang dat geen mens haar begrijpt, en dat ze haar slaan om niks!
Maargoed, later vastzetten nadat de laadklep omhoog was, en haar ff een dikke kus geven en knuffelen. En toen de trailer uit. En ze hinnikte nog tig keer en toen reed de trailer weg. De spullen hebben we er ook bij gedaan. Ik vond het zo poedersuiker! Gelukkig was een vriendin van me mee, en die trooste me zo lief!!! Mijn pa hield ook mijn hand vast. En daar ging ze, gillend en hinnikend

We hebben z'n nummer en hij de onze, dus we kunnen als ik het wel eens wil weten contact krijgen met de neiuwe eigenaren. Er was een meisje geinterreseerd, dus ik hoop dat dat wat leuks word.
Ik heb het er nu ook zo moeilijk mee nu ik dit typ, maargoed deze dag zou komen. Maar het feit dat mensen soms niet geduld hebben maakt me zo WOEST!!!!

Zo mijn gezicht is weer nat

I'll never forget you lievurd!!!!!!

Liefs BounceBabe