We hebben de marathonwagen 1.5 jaar terug nieuw gekocht.......helaas hadden we toen nog geen 2e span pony.
Die pony kwam er ongeveer 3 maanden later bij........

Ondertussen was ik al wel de jongste Kismo aan het beleren maar door mijn zwangschap is dat ook stil komen te liggen

Maar nadat Johan is geboren ben ik snel aan de gang gegaan met de jongste Kismo en nadat zij 4 keer voor de wagen had gelopen zijn we begonnen om ze in 2 span voor de sleep te zetten.
Na een aantal keren voor de sleep te hebben gelopen was dan vandaag de dag dat ze ervoor gingen

Banden waren intussen van het lange staan leeggelopen

Het inspannen ging super, toen het naast elkaar zetten voor de wagen......ging ook goed.
Toen reden ze weg.........echt super gewoon

Helaas naar een paar rondjes begon Kismo te donderen en de hele tijd Hump te happen....die daar op een gegeven moment heel vervelend van werd

Resultaat.......Hump begon te bokken en sloeg met zijn been over de langboom heen..........PANIEK!!!!!
Hij draaide klompleet door.......en ging er zo goed en kwaad als het kon vandoor.........Kismo meeslepend

Hans probeerde ze tot stoppen te brengen maar dat ging niet echt goed.......dus voet op de rem

Been van Hump over de langboom heen terug gezet, even gekeken of hij niks mankeerde en is toen weer doorgereden.........
Daarna is het gewoon hartstikke goed gegaan.........

[HAW] Eindelijk de shets voor de marathonwagen.