ik ben met mijn merrie en veulen naar de ouderkerkerplas geweest.ik wou weer ff oefenen met mijn veulen in de trailer dus zijn we met de trailer er heen gereden. ze waren weer erg braaf en het was droog en erg rustig op de plas.ik had met een oude stalgenoot afgesproken daar in de buurt om lekker mee te rijden en ook voor de zekerheid dat als er iets gebeurd je toch met ze tweeen bent.we hadden veel gestapt klein stukje gedraaft en een rustig galopje gemaakt.grotendeels had ik mijn veulen (4maanden) aan een longeerlijn maar met het galopje was ze los.het ging echt super.we zijn zelfs een stuk door het water gegaan.mijn merrie ging er zo in maar de kleine moest eerst alles onderzoeken er lagen namelijk wat enge monsters in het water die verdacht veel op blaadjes leken

ik heb alleen nog een vraagje het is misschien te laat dat ik het vraag maar ik ben toch benieuwt: als jullie een buitenritje maken met je merrie en veulen hoelang zijn jullie dan weg? en draaf en galopeer je dan ook? ik heb gemerkt dat mijn veulen het goed aankon want ze was niet buitenadem ofzo. maarja ik heb in iedergeval heerlijk gereden