het is al 2 weken dat hij op alles zit te snauwen,elk dingetje dat ik maar verkeerd kan doen doe ik verkeerd, hij zit steeds irritant te zwaaien met de zweep zodat King op hol slaagt door de bak,en dan word hij natuurlijk nog kwaaier,....

normaal zijn de lessen heel leuk,word er veel gelachen

maar het is niet fijn,als je 23 bent en je instructeur snauwt altijd op je,hij is zelf 54, het is gewoon stom. Ik rijd zelf op Z1-niveau en daar ben ik best trots op

Maar ik vind het echt niet tof dat hij zo doet in het begin vond ik het een goede instructeur,hij geeft nog maar een maand of 2 les en ik denk dat ik van instructeur ga veranderen want ik ben het zeer beu

Ik ben vastberaden om het hem overmorgen te vertellen wanneer hij komt lesgeven maar hij mag terug zijn sjieke Mercedes nemen en ophoepelen want zo kan het echt niet door de beugel

Ik heb al vaak gevraagd of dat hem iets dwarszit,maar hij heeft geen vrouw en geen kinderen,en zijn ouder zijn al gelange tijd overleden,dus weet ik zelf ook niet of hij en waarom hij iets op me kan afreageren en dan ook wat

Ik ben zelf geen

PS:de smilies hier zijn echt verlsavend

Katrien en King