midgie schreef:Als het je maatje is waarom dan verkopen?
Paard is officieel van mijn moeder in haar ogen" haar maatje"...mijn moeder is recreatie ruiter vind tutten beetje rond hobbelen het leukste rijden hoeft niet perse zo af en toe is keertje...alleen denkt het paard er anders over 
De klik is er gewoon niet...al" had mijn moeder hoop dat het goed zou komen "omdat hij toen nog jong was"
en dus dacht dat karakter wél bij zou trekken
paard is mijn moeder de baas i.p.v andersom
en dat werkt niet!
De enige oplossing is daarom hem "te verkopen" of "inruilen" voor een ouder mak paard met bijbetaling voor
" ons paard" zou óók een optie zijn?(of paard moet gelijkwaardige waarde hebben dan met gesloten beurs)
Zo zou misschien voor beiden partijen garantie kunnen geven voor goed thuis en voorkomen dat paarden in de handel komen?!
Ze heeft flink wat euro's betaald toen hij 2 weken oud was en nog aan moeders voeten liep
Omdat afstammingen van Amsterdam niet voor het oprapen liggen en zei het wel een mooi toekomstig paard vond heeft ze hem toen in mei 2004 als veulen gekocht...en iets wat schaars is mag dan ook wél wat geld kosten.
Paard van mijn moeder zit in de bloei van zijn leven en wilt graag werken,structuur,consequente baas / bazin.
Mijn moeder is niet stabiel genoeg méér omdat ze door de vervelende chronisch ziekte van Ménière is getroffen.
Ik zelf kan wél goed rijden en paarden trainen....ik heb het paard licht aangereden...maar kom zelf ook vaak tijd tekort d.m.v werk,kinderen,huishouden etc...
Ik moet de verkoop / ruil regelen voor mijn moeder omdat zei"het emotioneel"niet aan kan i.v.m Ménière!
Maar dan heb je het al" best "zwaar" en dan krijg je van die onzinnige biedingen,mensen die zeggen serieus interesse te hebben??je maakt tijd vrij vervolgens draait het op niks uit!* pfft zucht*dan heb je filmpje/ foto's gestuurd en toen was het helemaal wat ze zochten etc...bla " bla" ja"hoor u hoort nog van ons
vervolgens hoor je niks meer...
wordt je daar van!
Ik denk maar zo...goed=goed wat willen mensen nog meer
??