welke paardenbladen zijn jullie lid van?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 12:25

Ik was lid van de Penny & Penny Plus (errug leuk), maar die heb ik 3 geleden opgezegd en nu ben ik sinds een jaar lid van de Bit (ook errug leuk). Ik ga meestal eens in de week naar de boekhandel om de nieuwste hoefslag te lezen, en anders naar de bieb voor de wat oudere exemplaren. Haha!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 12:27

Ik ben alleen geabonneerd op het Bit.
De Hoefslag koop ik heel af en toe, maar er staan zowat meer uitslagen in dan leuke leerzame informatie. Ik was vroeger lid van de penny en kocht heel vaak ponyclubs. Nu niet meer.

Groetjes van Patricia

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 12:41

Ik ben lid van "IDD (vooral voor het welsh nieuws)-bit-de vrijruiter-brooke hospital for animals-paard en sport-en ik koop de penny regelmatig"

best vel eigenlijk. De hoefslag lees ik wel op de manege.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 13:38

IDS bedoel je? Wat vinden jullie van nieuwe vormgeving?

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 13:42

Ik ben lid van de club penny en de shetlandpony. Verder koop ik bit weleens.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 14:06

Bit, Hoefslag, In de Strengen, het Groninger paard

Af en toe koop ik eens het Z-magazine, van Zangersheide.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 15:09

Ik vind de hoefslag veel leuker om te lezen dan IDS. Die maak ik vaak niet eens open, en als ik al een wat lees is het achterin, het profiel van..
Het is toch meer op fokken en KWPN (duh) gericht en dat interesseerd me minder. Ik weet dat je het blad krijgt als je lid bent van het KWPN, maar als mijn paard eenmaal op mijn naam staat Bloos zeg ik mijn lidmaatschap van het KWPN op.
Ik heb me ook in mijn kop gezet dat ik een NHS paspoort bij mijn paard wil ipv een KWPN. Hij is door de dierenarts gechipt, en aangezien ik toch naar Zeist moet om hem op mijn naam te laten zetten (ik wil de papieren niet opsturen) is dan meteen een paspoort aanvragen verreweg het makkelijkst, maar nee, ik wil NHS. Misschien onbewust iets tegen het KWPN Verward Verward Verward

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 15:39

ben nieuwsgierig: waar komt dat negatieve gevoel vandaan en wat vind je niet leuk aan IdS?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 15:40

Ik lees IDS(die bedoelde ik inderdaad) eigenlijk alleen om het welsh nieuws. Het blad geef ik verder door aan karin. van haar krijg ik dan de paardenkrant. goede deal he?

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 16:42

Jaaa, ik wil ook info over de Friezenvriend en over Phryso!!! Please let me know!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:13

ik had een poosje dat ik IDS paardenkrant paard en sport en de hoefslag en de bit las.
Nu heb ik IDS Bit en de paardenkrant.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:15

Ikke was lid van penny, en nu Bit+Hoefslag

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:17

De friezenvriend is het " clubblad" van de vereniging hier in midden-nederland, stelt wel erg weinig voor hoor!
Beetje amateuristisch...

De prhryso kan iedereen lid van worden! Gewoon even naar het FPS bellen.

Cowgirl

Berichten: 23747
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:23

Ben al van af het eerste blad lid van het BIT, vind het alleen erg achteruit gaan ze vallen vaak in herhaling de laatste tijd(o.a de trailer tests)

En dan ben ik nog lid van de Quarter, speciaal voor westernruiters.

Ik had ook nog het blaadje van het fjordenstamboek, maar omdat ik toen mijn fjord ging verkopen had ik het al vast opgezegd, nu hijn toch blijft denk ik dat ik maar weer lid wordt ook ivm de keuring volgend jaar.
In de boek winkel snuffel ik alle paarden bladen door. Ik vind dat de duitse bladen veel info hebben maar helaas is mijn duits niet zo. Huilen

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:07

Lot, ik zal het eens gaan annaliseren. Zodra ik eruit ben hoor je het. Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:25

Ik ben lid van de quarter, ben lid van het AVS (Arabisch volbloedpaarden Stamboek) dus krijg ook hun blaadje Haha! , bit koop ik regelmatig, maar ben het wel een beetje met Cowgirl eens...zou een heleboel leuke ideetjes hebben voor Bit... Schijnheilig en ik wil graag nog lid worden van de western horsman.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:39

Ik heb de IDS, de Paard & Sport, Bit en de Mensport.
Ik vind 't Bit er altijd wel heel mooi uitzien, maar idd gaan ze de laatste tijd een beetje in herhaling vallen.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:27

Ik heb de Paard & Sport, de Hoefslag en de Bit. Ik wilde de Hoefslag op gaan zeggen, maar zit nu toch weer te twijfelen, ik vind het toch wel leuk om de wedstrijdverslagen te lezen.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:31

Citaat:
Op 2001-08-27 17:17, schreef Sjuimpje:
De friezenvriend is het " clubblad" van de vereniging hier in midden-nederland, stelt wel erg weinig voor hoor!
Beetje amateuristisch...

De prhryso kan iedereen lid van worden! Gewoon even naar het FPS bellen.


Is de Phryso wel leuk dan? En gaat dat over Friese Paarden? Wat is dat telefoonnummer dan.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:32

Ik heb de Hoefslag, op stal ligt de paardenkrant in de kantine, en de Strengen krijgen we ook nog steeds om een of andere duistere reden. P&S ook, maar daar staat echt niks zinnigs in dan de wedstrijdkalender. Ponytalk enzo, bla bla bla...
Ik heb Bit gehad, maar vond er afgezien van de mooie foto's weinig instaan. Als ze een keer een rijtechnisch artikel schrijven dan word er altijd zo'n "verafgodend" toontje aangeslagen. Staat er een artikel over het rijden van galopchangementen (bijvoorbeeld!) en dan is de toon een beetje van "dit is voor de normale ruiters onder ons niet weggelegd".
En de Hoefslag, tja, de ene week staan er leuke dingen in en de week daarop vind ik het weer bagger. Ben daar nog een beetje in dubio over want hij si best duur!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:34

Ik ben lid van De Shetlandpony, Mensport, Hondenmanieren en Hart Voor Dieren (die twee laatste zijn dan wel geen paardenbladen maar oke.) En verder is mijn zusje lid van de BIT.

Groetjes!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 19:42

ik van de penny, club penny en penny plus
hihi ik vind he zo'n leuke bladen en niemand is te oud voor de penny hoor Schijnheilig maar ik moet er van af ik had et een keer als kadootje en nu heb ik et al kei lang grr Boos!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 21:41

Paardenkrant, In de strengen met het Welsh nieuws, Horse and Hound, Pferdemarkt,'t Peerd (blaadje van het I.H.W.), kwartaalblad Europees Stamboek. En ja dan natuurlijk nog de roddelbladen. Schijnheilig