muesli van Aveve. Persoonlijk vindt ik Pavo wel goed voer maar die lust mijn knolletje niet of in ieder geval weet niet of dat nog steeds zo zou zijn maar toen ze jong was moest ze niets hebben van Pavo.
Ik geef mijn paard brokken van Cavalor Pianissimo. Zeewier granulaat, foenegriek, weidemix, magnesium en zonnebloem olie. En ze staat overdag op de weide!
Dit geef ik haar zodat ze goed gezond blijft en het helpt haar tegen de zenuwen en stress.
Paard krijgt nu dagelijks weidegang, 'snachts staat ze in de paddock met onbeperkt hooi alleen met erg slecht weer 'snachts op stal (ook met een hele berg hooi). Ze krijgt Pavo vital compleet (vitamine korrel) met eenn klein handje musli, de subli zonder. De musli is meer voor de volume. Maar dat komt omdat 50 gr wel heel weinig is om over 2 voederbeurten te verdelen. Het is trouwens een kruising tinker.
Zit geen rommel in zoals in allerlei andere brokjes en muesli, maar gewoon wat ze nodig hebben. Hoeveelheden die je er van moet voeren zijn ook normaal, niet die onzin van allerlei kilo's zoals bij andere merken, waardoor ponies erg vet of druk worden
damien82
Geplaatst: 01-09-12 15:14
masterbrok bix en mueslie zonder haver van havens en heel veel hooi voor mijn paard en mijn shetlander eet er een paar hapjes van mee en natuurlijk gras
Yell
Geplaatst: 05-09-12 16:14
stitchlover schreef:
10 kilo GOED hooi
En Havens dravers brok
Draversbrok voor een shetlander is niet verstandig.
Ik voer zelf aan pony's in de weide onderhoudsbrok van Horsefood