Paardenmarkt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Paardenmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 20:30

Hoi,
Wat vinden jullie nou van een paardenmarkt?
Vinden jullie het nou zielig of niet,op de manege in ridderkerk [reyerbos] hoor ik veel mensen zeggen ja ik ga niet,ik ben wel even geweest in september in ridderkerk.tot ik weer hele erge zielige dingen zag.paarden met wonden.Hele kleine lieve shetlandveulentjes,en heel bang en helemaal vast zit in het touw.Sorry maar dan zijn ze ook nog goedkoop en kopen mensen het omdat ze er zo lief uit zien,maar hebben er geen verstand van en word hij als het ware verwaarloosd of niet goed verzorgd.
wat vinden jullie daar nou van??hopeloos toch Verward

ik hoor jullie mening wel.....

--------------------------------------------------------------------------------------
www.shetz.tk

Midas,Love you!Kom je Zaterdag halen [Me eerste eigen pony!!! OK dan! )

boeflover

Berichten: 6047
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:35

tsja, als eerste zeg ik even dat ik nog nooit op een paardenmarkt ben geweest(wat ik wel wil maar goed). zelf vind ik het niet zielig, gewoon een verzamel plaats waar mensen hun paard/pony kunnen verkopen, sommige mensen zijn geloof ik wel bruut, met al die wonden etc. maar de paardenmarkt zelf vind ik niet zielig

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 20:39

Eindelijk iemand die het dus niet zielig vind,je hoort zoveel mensen er over zeuren.Maar het valt af en toe best mee op een paar paarden na.

--------------------------------------------------------------------------------------
www.shetz.tk

Midas,Love you!Kom je Zaterdag halen [Me eerste eigen pony!!! OK dan! )

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:30

paardenmarkten zijn opzich niet zielig maar er staan veel zielige paarden bij en meestal doen die handelaren dat expres hoe zielig het beesie eruit ziet
hoe graag een paardengek het beesie wil helpen
ik vin het wel zielig dat ze soms wel 5 uur ofzo op de markt staan
en dat er niet voor water wordt gezorgt de laatste tijd zie je steeds meer dat ze wel water krijgen maar vroeger was dat niet zo

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 13:50

hmm nou t is niet leuk.. mijn vorige verzorgpony('s) hebben ze op de markt gekocht. Hele leuke pony's en mooie beesies. Waren nog niet ingereden. 1tje nu wel. En met de ander ging het echt super... tot ze onverw8s een veulentje kreeg.. dat hadden ze dus niet verteld.. Maaar nu is dat veulentje op de markt weer verkocht :'( en later de moeder ook omdat er nix meer mee te beginnen was. Later ook nog een ex-manegepaard.. allemaal naar handelaar.. voor hun gemakkelijk zijn ze van hun paarden af.. maar je weet neit waar ze komen

Rafiki8

Berichten: 726
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:35

nou ik vind paardenmarkten niet zielig ging vroeger als klein kind al mee maar heel af en toe staat er wel wat bij wat ik het liefst meeneem naar huis vooral op maandag in utrecht daar staan vaak alleen slachtpaarden. maandag weer naar paardenmarkt in hedel