Vanmiddag moest ik voor m'n eerste controle, er zijn weer foto's gemaakt en een bezoekje bij de orthopeed gehad.
Ik had twee schaambeenbreuken waarvan er 1 nog niet compleet goed is, bovendien staat er iets scheef in die buurt.
M'n SI gewricht heeft ook nog enige dislocatie, MAAR.......de arts was zeer tevreden over het geheel. !!!

Ik mag langzaam aan weer van alles gaan doen, uiteraard in samenspraak met mijn fysio. Die bepaalt hoe of wat. Ik had gehoopt nu al te mogen autorijden, maar dat mag pas ik als ik goed 100% m'n beide benen mag belasten, waar we dinsdag mee gaan beginnen....
Ik heb ook gevraagd over paardrijden; en ook dat mag straks wel weer gewoon, al zit er wel de kans in dat ik daar gewoon last van heb. Maar kwaad kon het niet als ik het goed heb begrepen. Maar misschien valt het dus zo tegen dat ik het als vanzelf niet meer doe omdat ik dan last heb/krijg. Mocht ik last krijgen van dat SI gewricht dan kunnen ze dan nog vastzetten met pinnen, maar dat heb ik niet zo'n trek in geloof ik....

Kortom; de arts is tevreden ondanks nog wat kleine dingen niet niet goed staan, maar ik dus ook tevreden !!!!!