Maar soms word ik zo moe van bepaalde topics en berichten. Ik ben voor het laatst op Horses At Work geweest vandaag, de huis-tuin-en-keuken-paardensportpsychologie viert daar hoogtij. En soms op andere forums ook.
Wat valt mij in mijn zeikbui op? Foto's van reuze trotse eigenaren van mensen die echt vééééls te groot zijn voor hun pony, of op een paard met weggedrukte ruggen, onderhalzen, die zware stangen in hebben hangen, god mag weten allemaal wat je te zien krijgt en dan 20 reacties eronder van 'leuk paard' 'mooi paard' 'ziet er netjes uit hoor!'

Wie zei het ook al weer? Van Gaal? "Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?" Ja ik gooi de knuppel maar eens even in het hoenderhok, maar ik heb het nog niet eens gehad over Medisch, waar mensen ff vragen wat ze moeten doen aan hun pony die al 4 dagen niet eet of 3 dagen diarree heeft of weken futloos is, of zuylke schimmel heeft dat zijn hoofd onder de korsten zit, mok heeft die gewoon openscheurt en dan krijg je van die prutmiddelstje aangesmeerd terwijl ik denk GA NAAR DE DIERENARTS!!!!!
Zo, opgelucht! Maak van je hart geen moordkuil he!!