Ze is bijna 1,5 jaar onder het zadel. En ze doet het bij mij erg goed. Toen ik haar kreeg had ze geen conditie en was best stijf.
Maar door de goede begeleiding van mijn instructrice en de lessen hebben we alles langzaam opgebouwd.
Ze is nog echt een jong beesie wat dat betreft. Ze is misschien 6 jaar (maar is later ingereden inverband mkz dat er toen was in dat gebied), maar schrikt nog net zo vaak er vandoor

Iedergeval vandaag! Ohw hiih ging het bijzonder goed!
Mooie witte bandjes om, nieuwe sjabrakje (extra dik materiaal), haar nieuwe hoofdstel, en mijn dressuurzadel (die ook op mijn pony vroeger paste, had ik mazzel mee

Ik vond het zo lekker gaan allemaal, dat ik haar in de gallop ook wat meer liet naar voren galoperen en tot een verzameld galopje (echt een stuiter gevoel:D maar dan op de juiste manier als ik die spiegels mag geloven! ( die dingen hebben zoveel nut!). Ja zucht:D Ik zat er met een grijs haha:D. Later d8 ik van ik ga gewoon uitvogelen wat ze snapt. Bijvoorbeeld vanuit stap aangaloperen... Eerst snapte ze het niet maar de 3de keer wel. Linksom vond ze moeilijk, altijd beetje moeilijk met goed aangaloperen, maar 1 keer lukte het toch perfect, en zelfs 1 keer uit stilstand

Het is echt een schat van een beest, ze loopt mooi, heeft een goede achterhand, en zit er goed onder. Vandaar dat ze ook zo makkelijk te verzamelen was

Later maar eens goed uitgestapt, en de stal gedaan en wat lekkers gegeven. Maar wauw ik voelde me net anky, met bonfire:D En iemand gaf een compliment oei hahaha

Ik ben er zeker van dat ik een goede koop heb gedaan, en als ze zo ontspannen en snel begrijpend blijft........ komen we denk ik kwa dressuur heel ver

Maar alles heeft tijd nodig dus

Haar naam is trouwens lady Fortuna haha:S Hmmz vind ik nie zo'n mooie naam maja:D Zeg gewoon lady dan maar he...... nee lady dana

Magoed jammer dat ik niet gefilmt ben:D Dit zou echt een 'moment' opname zijn geweest haha

Morgen mag ze ff kort in de set lopen, lekker lang en laag, en dan in de wei! Heeft ze echt wel verdiend

Nou ik kon het niet laten om het te vertellen, ik ben zo blij met d'r

Dikke kus BounceBabe en Lady