Afgelopen zondag kreeg ik van de eigenaar van Waldo al min of meer commentaar dat hij het niet volhield in het Wekeromse Zand. Conditioneel was ie slecht, ik moest maar meer buitenrijden ipv dressuren.

Gisteren had ik les en ik kwam de bak binnen met Waldo en mocht meteen afstappen. Hij stond namelijk enorm te pompen. Niet normaal, alsof ie een maraton gelopen had. En hij kwam dus gewoon van stal. Vorig jaar had ie daar ook al ineens last van, maar de va kon toen niks vinden. Hij had wel bloedwormen en toen dat over was was ie qua ademhaling ook opgeknapt.
Vanmorgen zou ie moeten jagen maar gelukkig snapte de baas dat dat niet zo'n goed idee was. Hij heeft dus maar de vos meegenomen. Morgen komt de veearts. Ik hoop dat er nu wel duidelijkheid komt over wat het is...
Dit kon ik er zelf net even niet bijhebben. Ik heb het zó enorm druk. Ik heb afgesproken met een vriendin dat ik haar 3 paarden elke dag zou doen terwijl zij op vakantie is (4weken) en ik heb een contract aangeboden gekregen, ik moet 16 uur per week werken. Verder komen de tentamens van mijn studie eraan en heb ik dus nog Iwaldo en het andere jachtpaard onder mijn hoede. A bit too much.. ik zit er dus helemaal doorheen nu.

Nouja, nog een paar daagjes...