Gistermiddag wou ik naar de paarden gaan, had al een beetje kramp onderin de buik, maar het viel mee dus ik ging op mijn fiets naar de paarden. Halverweg werd de pijn steeds erger en eenmaal op stal van de fiets kon ik haast niet meer lopen van de pijn.

Dus na 5 minuten maar weer naar huis gefietst en toen moest ik ineens gauw naar de wc. Na het plassen kreeg ik ineens zulke steken onderin mijn buik, ik kon toen helemaal niet meer lopen

Dus op de bank gaan liggen met veel moeite en mijn vriend gebeld en hij kwam snel thuis. Dokter gebeld, die zei haal maar medicijnen, was voor maag en darmklachten. Daar 1tje van in genomen, maar de pijn werd steeds heviger, ik heb nog nooit zo liggen schreeuwen van de pijn. Echt onderin mijn buik, voornamelijk aan de rechterkant en uitvloeiend naar mijn rug. Dus weer de dokter gebeld, en die assistent maar zeggen ja om 9 uur vanavond kun je komen, even plas meenemen en dan kijken we ernaar. Maar op een gegeven moment hield ik het echt niet meer uit en toen heb ik zelf de dokter gebeld en erop gestaan dat hij nu langs kwam

Dus gelijk in de auto naar de 1e hulp, daar weer onderzocht, bloed geprikt e.d. Ze wouden nog een inwendig onderzoek doen, maar dit hoefde gelukkig niet. De chirurg (ja die kreeg ik vanwege dat ze dachten dat het blinde darm was) vermoedde een agressieve infectie aan de luchtwegen, en de bloed en urine uitslag bevestigden dit.

Ondertussen was de pijn al verminderd door de eerste medicijnen soort ontspanners dus ik kreeg alweer praatjes

Ik moest een nacht in het ziekenhuis blijven en ze zeiden waarschijnlijk gaat dit minimaal 5 dagen duren

Vanochtend voelde ik me al een stuk beter, en uiteindelijk net kreeg ik te horen dat ik naar huis moest!

En nu zit ik lekker achter de computer, nog geen pijn op het moment en ik heb ook nog geen pijnstiller gehad vandaag dus denk dat het de goede kant op gaat.
Morgen mag ik niet naar school

Ben ook nog 3 keer misgeprikt door de verpleegster

Nu zit ik met in totaal 5 gaatjes in mijn arm, waarvan dus 3 zinloos, beetje blauw, maar ik voel me echt beter

Sorry voor het lange verhaal, maar ben blij dat ik zo snel weer thuis ben.