Ze had zachte stralen, en ik wou ze teren, dus vroeg of iemand haar even wou vasthouden..
Ik in volle vaart naar de stal om de teer te halen, maar daar is altijd een soort kuiltje, en daar lagen nu bladeren op.. Dus ik ren vol in dat kuiltje.. en ga dus flink door m'n enkel, ik sta op, en zak er gelijk weer door heen.
Toch terug gestrompelt, en gelijk naar het huis van de staleigenaar gegaan. Het was al ontzettend dik, dus gelijk ijs erop. Het deed flink pijn, dus terug fietsen kon ik wel vergeten.. Mijn vriend gebelt, en op naar de weekendarts.
Daar in de straat aangekomen nog opzoek naar het juiste huis. Gelukkig is het daar goed verlicht, not! Na 5 minuten zoeken en een lang stuk gehinkelt te hebben, bij de arts.
Hij vond het erg dik en zei dat ik meteen foto's moest maken bij de EHBO.
Dus even naar huis gebelt, en naar het ziekenhuis.
Op de foto's was gelukkig niks te zien, niets gebroken iig!
Daar was ik toch wel erg blij mee. Ik moest 4 dagen rust, en met mijn been omhoog. Fijn, net een vaste aanstelling gekregen op mijn werk, en nu al eruit

Dat was dus vandaag..
Flink gekneust, een band ingescheurd en uitgerekt.. Daar was ik al bang voor, het was ook zo dik. Nu kan het nog 8- 10 weken duren. Ik mag met krukken lopen, en moet het rustig aan opbouwen en dan veel oefeningen doen. En dan na 2 weken terug komen...
En het was al zo'n rot week, kat en auto van mijn vriend overleden

Kat had iets wat hem van binnen aanviel, en is bij de dierenarts zelf onder verdovende middelen dood gegaan..
Enige pluspuntje is dat ik nu tijd genoeg heb voor mijn studie en mijn boeken. En ik ben ontzettend blij dat ik net een vaste baan heb, anders had ik het met alles kunnen schudden.
Sorry voor het lange verhaal,en de typfouten