Ik weet dat bepaalde vragen hierin al veel voorkomen op dit forum, maar omdat ik meerdere vragen heb en het liefst ook antwoorden wil die op mijn verhaal gericht zijn plaats ik het toch.
Om te beginnen....
Ik ben bijna 14 en rijd al een poos pony op een manege. Daarvoor heb ik op de pony's/paarden van mijn kennissen gereden.
Ik rijd nu in een gevorderde les.
Op de manege zijn elke 2 maanden wedstrijden, daar doe ik altijd aan mee (FNRS)
F1= 1e
F2a= 1e
F2b= 2e (theorie 0 fout)
F3a= 3e maar de 2e had even veel punten en de 1e 2 punten meer. Plus dat ik op een pony zat die begon te bokken en idioot doen. Ik kreeg hem terug en ging weer vrolijk verder

Nu zeggen ze dat de F12 gelijk is aan L en F20 met M. Mijn 1e vraag: is dit vergelijkbaar?
Mijn 2e vraag, het is natuurlijk zonde dat er maar 1 wedstrijd per maand is. Want zo kom je niet snel verderder. Is het mogelijk om op een andere manege zonder dat je daar rijd wedstrijden te rijden op manege pony's? Met aantoning van je FNRS paspoort.
Mijn 3e vraag, een ruiterpaspoort is dat nu hetzelfde als een FNRS paspoord?? (denk ik niet)
Zo nee hoe kom je eraan?? Moet je dan een eigen paard/pony hebben?
En voor wat heb je een ruiterpaspoort nodig?
Dit zijn al een behoorlijk aantal vragen
Maar ik heb er vast meer, waar ik nu niet zo op kom. Alvast heel erg bedankt voor het lezen

Ik sta open voor ãlle opmerkingen en reacties dus brand maar los

X Jaikee