Hoi, ik ben al eventjes opzoek naar een verzorgpony. Het probleem is dat ik op een manege rijd die 30 minuten met de auto is van mijn huis, dus daar kan ik geen vp krijgen. Dat is dus niet ideaal, want ik ken daar de meeste mensen, maar ik moet op de fiets kunnen. Dichtbij mijn huis (10 à 20 minuutjes fietsen) is ook een manege. Dat zou een goede mogelijkheid voor mij zijn, het probleem is alleen dat ik daar bijna niemand goed ken. Verder zit daar een meisje, die op mijn school zat, die volgens mij helemaal niet wil dat ik ook een verzorgpony krijg (heel laag, maarja) Zij kent wel wat paardeigenaren, dus ik weet niet of ik haar kan vertrouwen dat ze de waarheid over me spreekt ? Ik heb namelijk al wel eens anders meegemaakt. Weet iemand misschien wat ik kan doen om wel een goede verzorgpony te krijgen? Er zijn verder geen pensionstallen of ponyclubs of wat dan ook in mijn gebied. Alvast bedankt !
Briefje ophangen bij de supermarkt? Advertentie op Bokt en MP zetten? Desnoods gewoon bij boerderijden langsgaan waar pony's buiten staan en het gewoon gaan vragen...
marktplaats, briefjes ophangen, bij mensen in de paardenwereld laten vallen dat je een verzorgpaardje zoekt.. plaats een advertentie op boktmarkt? er zijn heel veel opties! maar heb vooral geduld. het kan even duren voordat je reacties krijgt.