ik begin het leuk te vinden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

supriceee

ik begin het leuk te vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 17:47

ik vond de wedstrijden in het begin maar niets, was een bang voor. ik kreeg van te voren buikpijn en ging zelfs overgeven!
na toch maar weer 1 grote wedstrijd te hebben gereden wel onofficieel op de hippischedagen in Strijen, begon het toch te kriebelen.
mijn paard vind het geweldig en de 25e van deze maand hebben we weer zoon wedstrijd.
elke x als we ergens op wedstrijd gaan vind ze het geweldig zo loopt ineens de sterren van de hemel en het is een heel ander paard.
maar wat kan ik er aan doen om me goed voor te berijden want dat gaat altijd fout!!
elke x moet ik zo haasten voor een wedstrijd en dat is ook niet fijn voor mijn paard.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Romy :o

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 17:50

Maak een lijstje voor jezelf. Leg je kleding, en alles wat je nodig hebt, alvast klaar. Poets je tuig,laarzen enz de dag tevoren al. Neem ruim de tijd voor het poetsen en vlechten van je paard. Hoe meer wedstrijden je rijdt hoe makkelijker alles gaat... Het komt vast goed. Veel succes en plezier op de wedstrijden. :D

supriceee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 18:04

Aukelizzy schreef:
Maak een lijstje voor jezelf. Leg je kleding, en alles wat je nodig hebt, alvast klaar. Poets je tuig,laarzen enz de dag tevoren al. Neem ruim de tijd voor het poetsen en vlechten van je paard. Hoe meer wedstrijden je rijdt hoe makkelijker alles gaat... Het komt vast goed. Veel succes en plezier op de wedstrijden. :D

oke dankjewel, hier heb ik wat aan.
ja dit is onze 3e echte wedstrijd pas!!

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 18:09

idd een lijstje maken en ruim van tevoren alles klaar hebben veel succes

Avis

Re: ik begin het leuk te vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:56

maak een lijstje idd, maar begin niet met het inpakken van je spullen één avond voor een wedstrijd. neem een dag of twee en loop al je spullen die je hebt nog is na om te kijken of je écht niks vergeet. :)
bereid je goed voor op het proefje (als je een proefje rijdt) en weet wat aandachtspunten zijn, zodat je daar een paar dagen/weken van te voren nog even op kunt oefenen. :)

supriceee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 23:02

maaikman schreef:
maak een lijstje idd, maar begin niet met het inpakken van je spullen één avond voor een wedstrijd. neem een dag of twee en loop al je spullen die je hebt nog is na om te kijken of je écht niks vergeet. :)
bereid je goed voor op het proefje (als je een proefje rijdt) en weet wat aandachtspunten zijn, zodat je daar een paar dagen/weken van te voren nog even op kunt oefenen. :)

Okee heel erg bedankt!! ga mn best doen!!
ja we zijn nu al hard aan het trainen even de puntjes op de i

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 23:12

Heel veel succes, maar voor mij nog veel belangrijker: veel PLEZIER, want als je dat niet hebt..

supriceee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 23:13

maaikman schreef:
Heel veel succes, maar voor mij nog veel belangrijker: veel PLEZIER, want als je dat niet hebt..

Dankjewel, ik heb er nu plezier in, en mn paardje ook die geniet en dat vind ik belangrijk!!

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 23:18

Ja dat is en blijft toch echt altijd het belangrijkste! :j

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 11:57

Hoe vaker je start hoe makkelijker het voor je zelf wordt. De eerste wedstrijden vond ik zelf ook maar niks. tot misselijk aan toe, heel erg was dat.
Ik rijd nu vanaf 2008 wedstrijden. waarbij ik er een tijd geleden ivm school een jaar uit heb gelegen. En vanaf vorig jaar november ivm het zadel tot aan juni niet meer heb gestart. Moest ook altijd een trailer lenen van mensen, vaak kon dat ook al niet. Bracht zo ontzettend veel spanning met zich mee om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Nu heb ik er lekker zelf een, heb nu vanaf juni 3 wedstrijden gehad en heerlijk gereden. (Neem pilletjes tegen stress, en die helpen verdomd goed totaal nergens last van)

Probeer alles zo op tijd mogelijk te doen, dat scheelt echt een enorme stress partij. En verder succes met je wedstrijden.

supriceee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 12:14

Sharonaa_ schreef:
Hoe vaker je start hoe makkelijker het voor je zelf wordt. De eerste wedstrijden vond ik zelf ook maar niks. tot misselijk aan toe, heel erg was dat.
Ik rijd nu vanaf 2008 wedstrijden. waarbij ik er een tijd geleden ivm school een jaar uit heb gelegen. En vanaf vorig jaar november ivm het zadel tot aan juni niet meer heb gestart. Moest ook altijd een trailer lenen van mensen, vaak kon dat ook al niet. Bracht zo ontzettend veel spanning met zich mee om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Nu heb ik er lekker zelf een, heb nu vanaf juni 3 wedstrijden gehad en heerlijk gereden. (Neem pilletjes tegen stress, en die helpen verdomd goed totaal nergens last van)

Probeer alles zo op tijd mogelijk te doen, dat scheelt echt een enorme stress partij. En verder succes met je wedstrijden.

oke dankjewel, ja ik moet ook altijd een trailer lenen en dat gaat ook niet altijd.

supriceee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 12:15

Alleen ik kan wel vlechten en dan met elastiek een knot maken, maar met vlecht touw lukt het me niet. iemand die het me goed kan uitleggen?

Jessy_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 13:51

bij de wiki van bokt staat een mooi voorbeeld van een lijstje maar ook van hoe je moet vlechten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 14:32

Wd-V => YRT