Al zeker 3 maanden gaat het slecht met ons als combinatie. Hij is te groot en te sterk voor me. Hij is best lang en groot gebouwd en probeert zich vaak met rijden op de meest onmogelijke manieren zich onder het werk uit te maken. Maar ik heb niet de kracht om dan een ophouding eens door te laten komen, wat bij hem af en toe wel nodig is. En daar maakte hij gewoon zoveel misbruik van dat mijn stiefvader er zo vaak op moest om het op te lossen dat het gewoon niet meer leuk was.
Dan liep hij super en had ik zo'n fijn gevoel maar als ik dan de ring in kwam deed hij niks anders dan eikelen en buiten de ring liep hij weer. We hebben naar zoveel oplossingen gezocht en zoveel geprobeerd, maar hij is waarschijnlijk toch niet het juiste paard voor me.
Gister vroeg ik aan mijn ouders of ik zondag wedstrijd had. Maar die zeiden dat ik dit jaar geen wedstrijden meer had en dat ik per 1 januari met Treasure op wedstrijd kon beginnen, ze hadden mijn startkaart al stop gezet en de nieuwe aangevraagd. Okkie is geruild voor Treasure...
Ik besef het helemaal niet omdat ik Treasure zowieso al elke dag reed en Okkie de laatste tijd steeds minder omdat hij veel te sterk voor me was. Maar de klap komt nog wel als we een koper hebben....