lekker rijden in de oostenrijkse bergen en water.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kinel

lekker rijden in de oostenrijkse bergen en water.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 13:44

Ben vanmorgen terug gekomen van twee weken vakantie in oostenrijk. Het weer was de eerste week wat minder maar de afgelopen dagen super tot wel bijna dertig graden. We zaten op een boerderij waar ze ook twee haflingers hadden. We zijn enkele malen uitrijden geweest. De eerste keer was kort maar krachtig. We moesten na een half uur snel terug in volle galop want het begon te onweren. Waren net op tijd terug. Was wel een leuke maar korte rit. De volgende rit was erg mooi. Door de rivier waar het water toch wel erg hard stroomt. dan voel je de power die de paardjes er tegen in moeten gooien. Kreeg wel natte voeten vanwege het hogere water. Daarna nog door de bossen en stukje door de bergen. Onderaan de berg dan wel te verstaan. We zijn met z`n 2-en toch wel zo`n twee uur weg geweest. ik heb echt zitten genieten van de omgeving. Over heuveltjes en door de wateren van oostenrijk. oOnze kleine meid mocht de dag erna met mij mee voor een wandeling. Ook zij heeft genoten. Al was het wel warm op de vroege morgen. Volgend jaar gaan we weer. Weer opzoek naar mooie plekjes en herten, reeen met hun jong en noem maar op.
Was echt weer de moeite waard.

agieejj

Re: lekker rijden in de oostenrijkse bergen en water.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 19:07

Waar zat je? Ik ga ook bijna op vakantie en wil toch ook graag een buitenritje maken :D Ik ga in de buurt van Tirol?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 22:43

BRT-->VVDD

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 13:01

Wij zaten in het begin van carintie. in het plaatsje goderschach. dit ligt niet ver van hermagor.