was vanavond in een emo bui de maanden van het overlijden van mijn opa en opoe (7jaar en 4 jaar geleden) kwam ik na snuffelen op deze 2 filmpjes uit..merrie 13 jaar word al 1,5 jaar niet meer gereden en dient als weide paard kan en mag niet meer gereden worden..
ze heeft een los bot vragmentje in haar halswervel en KS en oude pees blessure die steeds weel opspeelt maar in de weide vermaakt ze zich nog prima en kan en mag genieten van haar pensioen..
rij technisch mag er uiteraard wat gezegt worden kan ik meenemen naar mijn nieuwe merrie maar wees lief deze filmpjes was na 1 jaar niks doen met haar wegens angst aangezien mvr erg dwars was en steeds op der achterbenen dansde achteraf waren eerder vermelde problemen..
haha zo erg is de kleding stijl toch niet? Uhm: ik weet niet helemaal zeker of je topic aan haw regels voldoet trouwens.
Ik denk dat de weinige reacties met het tijdstip te maken hebben. Ik vind het een mooi paard iig. Succes in deze periode ook, het weer helpt ook niet mee voor goede gemoeden