Slecht geregeld op mijn werk! (manege)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:26

Eigenlijk raar dat er daar uberhaupt nog werknemers zijn. Wie wil nou werken voor zo'n tent? En inderdaad, ga klagen bij je baas dat er iemand niet was. Da's ZIJN pakkie-an, Dees hoeft daar geen verantwoording voor af te leggen. En zeg je baas dan ook gelijk dat 'ie zichkapot moet schamen voor hoe hij met z'n werknemers omgaat..

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 22:38

ik was dit topic even kwijt vandaar dak even niet geageerd heb.

Ciska is geen arro typ ik snap het van haar kant ook.

Ik heb alleen nooit gezien dat er op mijn mobiel gebeld is.

ik heb mijn baas vaak genoeg geprobeerd te bellen (en ik bel haar nog steeds, heb ook voicemail ingesproken) Ik wil gewoon mij geld ik ben dus gewoon genoodzaakt ergens anders te gaan werken zodat ik gewoon normaal mij geld krijg. Ik moet mijn paardje betalen en dat is het belangrijkste (verder heb ik nog meer belangrijke kosten.)

Ik ben gewoon niet goed erin om voor mezelf op te komen. Ik ben alleen enorm boos omdat ik recht heb op mijn geld.

Ik val niet expres van een manege paard!!! Ik heb nu nog steeds last van mijn rug en heb geprobeerd contact te onderhouden met de baas alleen gaat dat niet zo makkelijk ivm. dat de telefoon simpelweg niet opgenomen wordt. (toen ik weer na thuis gezeten te hebben weer op mijn werk kwam kreeg ik ook geen reactie van: hoe gaat t nu)

Ik wordt nu gewoon erop afgestraft dat ik thuis heb gezeten. Ik werk niet bij een bedrijf waar ik mijn geld niet krijg. (logisch lijkt me)
Ik wil dit gewoon regelen met mijn baas, mijn collegas kunnen mij hir tenslotte niet mee helpen.

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:38

nou telefonisch gaat het niet he, ze neemt niet op.
Maar goed, Gijs of Kim, hoe je ook heet, je hebt waarschijnlijk nooit in teamverband gewerkt, anders zou je wel weten hoe belangrijk dat is. Om te weten waar je aan toe bent als je met elkaar werkt. En dat je op elkaar moet kunnen rekenen.
Zegt wel wat over jou als je ook zomaar ineens weg zou blijven......toonbeeld van loyaliteit tegenover je collega's waarschijnlijk (proest)
Wat heeft dat met lef te maken?
Ik durf wel op mijn baas af te stappen hoor, als mijn eigen administratie niet op orde is, en als ik zover zou zijn om op te stappen, zou ik toch écht wel rekening houden met mijn collega's.
Die hebben niks met de problemen tussen mij en mijn baas te maken.
Zo eerlijk lijkt het me wel om even te vermelden dat ik het zat ben en niet meer kom.
Maar goed, we maken hier van een mug een olifant lijkt het wel.
Ik had liever gehad dat Dees zelf reageerde, maar voor het zover is heb ik al een stortvloed van 5 pagina's van jou over me heen gehad........
Ik vond het in ieder geval een leuke meid, en ik vind het jammer dat het zo is gegaan.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:45

Cissieeeee schreef:

Maar goed, Gijs of Kim, hoe je ook heet, je hebt waarschijnlijk nooit in teamverband gewerkt, anders zou je wel weten hoe belangrijk dat is. Om te weten waar je aan toe bent als je met elkaar werkt. En dat je op elkaar moet kunnen rekenen.

ik heb meer jaren dan jij in maanden gewerkt en zeker ook in teamverband, alleen ik ging en ga altijd een overeenkomst aan met een werkgever niet met mijn collega's. Ik heb pas verantwoording af te leggen naar mijn collega's op het moment dat zij mijn salaris gaan betalen als mijn baas het af laat weten
Zegt wel wat over jou als je ook zomaar ineens weg zou blijven......toonbeeld van loyaliteit tegenover je collega's waarschijnlijk (proest) zie bovenstaand
Wat heeft dat met lef te maken?
Ik durf wel op mijn baas af te stappen hoor, als mijn eigen administratie niet op orde is, en als ik zover zou zijn om op te stappen, zou ik toch écht wel rekening houden met mijn collega's.
Die hebben niks met de problemen tussen mij en mijn baas te maken.
Zo eerlijk lijkt het me wel om even te vermelden dat ik het zat ben en niet meer kom.

Als jij voor niks wil werken, onverzekerd en als een sloof behandeld wil worden.... er zijn mensen die dat niet pikken, en terecht, Er zijn mensen die dus beter kunnen Maar goed, we maken hier van een mug een olifant lijkt het wel.
Ik had liever gehad dat Dees zelf reageerde, maar voor het zover is heb ik al een stortvloed van 5 pagina's van jou over me heen gehad........
Ik vond het in ieder geval een leuke meid, en ik vind het jammer dat het zo is gegaan.


Doe er dan wat aan! Praat met je baas dat dit onacceptabel is!

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:50

hey Dees eindelijk, nou je hebt het gelezen allemaal.
Maaike heeft steeds gebeld toen we pauze hadden, en meerdere malen. Vraag maar aan haar.
Ik vind het jammer dat het zo gelopen is.
We hoorden deze week (via Maaike geloof ik) dat je een ander stage-adres had gevonden. Jammer dat we dat niet eerder van jou hoorden.
Maar goed, ik wens je veel succes met je opleiding, en als je het daar zat mocht worden, en je gaat weg, meld het dan even aan 1 van je collega's.
Het was kort maar krachtig. Heb verder leuk met je samengewerkt!
groetjes Cis

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 22:51

mij stond het trouwens nogal tegen om collegas te bellen aangezien ik al die tijd toch al de indruk kreeg dat het hun weinig intereseerde of ik nou wel of niet kwam. Zoals ik al zei wil ik dit proberen op te lossen met mijn baas. ik wil hebben waar ik recht op heb!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:53

DEESenJAMBO schreef:
mij stond het trouwens nogal tegen om collegas te bellen aangezien ik al die tijd toch al de indruk kreeg dat het hun weinig intereseerde of ik nou wel of niet kwam. Zoals ik al zei wil ik dit proberen op te lossen met mijn baas. ik wil hebben waar ik recht op heb!!!


en gelijk heb je meis.......... laat niet met je sollen!

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 22:53

Cissieeeee schreef:
hey Dees eindelijk, nou je hebt het gelezen allemaal.
Maaike heeft steeds gebeld toen we pauze hadden, en meerdere malen. Vraag maar aan haar.
Ik vind het jammer dat het zo gelopen is.
We hoorden deze week (via Maaike geloof ik) dat je een ander stage-adres had gevonden. Jammer dat we dat niet eerder van jou hoorden.
Maar goed, ik wens je veel succes met je opleiding, en als je het daar zat mocht worden, en je gaat weg, meld het dan even aan 1 van je collega's.
Het was kort maar krachtig. Heb verder leuk met je samengewerkt!
groetjes Cis


Ik vind het verder ook heel jammer, want het was verder vet gezellig ik baal er alleen van dat ik afgestraft word omdat ik niet op mijn werk kom vanwege die val van een paard. Ik had idd jullie moeten bellen alleen ik was nogal pist en vond dat toen niet nodig. Excuses nog daarvoor. Ik had er graag nog langer gewerkt!
gr dees

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:55

Het heeft niks met verantwoording te maken, maar gewoon met opvoeding. Als je weggaat zeg je gedag, klaar punt uit! pfff.....word hier een beetje moe van.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:58

Cissieeeee schreef:
Het heeft niks met verantwoording te maken, maar gewoon met opvoeding. Als je weggaat zeg je gedag, klaar punt uit! pfff.....word hier een beetje moe van.


ligt eraan hoe je behandeld word Clown

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:58

Ja idd, daarom reageer ik hier ook Dees. Als het me niet interesseerde, had ik dat niet gedaan.
Maar goed, ik heb me zegje gedaan jij ook, nu maar hopen dat Gijs/Kim ook (eindelijkkkkkkk) klaar is, dan kunnen we gaan slapen.
Succes verder en misschien komen we mekaar nog 's ergens tegen!
Groetjes Cis

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132124
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:59

Blijft de vraag waarom je je wel geroepen voelt om Dees "opvoeding" bij te brengen, en je baas niet aanspreekt op zijn "opvoeding".
Laatst bijgewerkt door Oscar op 06-11-03 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:00

nou Gijs/Kim, zo kunnen we nog wel de hele nacht doorgaan, word jij niet moe van jezelf?
Naar mijn weten heb ik Dees altijd normaal behandeld.
Nou jij weer!! (voor de kerst zijn we hier wel mee klaar hoop ik???)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:02

jij misschien wel, werkgever absoluut niet..... en dat jij dan voor werkgever opkomt kan ik alleen maar stom vinden......... wat doe jij als jij je salaris niet meer krijgt....... een maand of drie? Ik heb niks met mijn collega's te maken. Misschien wil jij wel blijven werken voor niks zodat je collega's het wat makkelijker hebben...........ik niet!

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:03

Waar ik mijn baas over aanspreek ga ik niet met jou bespreken, ik zei wat tegen Dees, en jij voelt je geroepen om je daar in te mengen, goed hoor maakt mij niet uit. Het is een openbare site natuurlijk.
Maar mijn baas behandelt mij goed, dus waar zou ik die op aan moeten spreken. Zoals je zelf zegt, je hebt verder geen verantwoording tegenover collega's af te leggen, dus waarom zou je hun zaken moeten regelen? Iedereen werkt voor zichzelf dus moeten ze zelf hun administratie regelen.
Het ging mij alleen maar om een simpel gedagje.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:05

maar ze moeten zich wel afmelden bij jou dus?????? duhhuh wake up babe....

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:13

Oke, dus jij vind dat ik voor een collega zijn financien zou moeten regelen, omdat diegene niet goed voor zichzelf op kan komen? Lijkt me niet een juiste gang van zaken.
Ik neem het niet voor mijn baas op, maar het is nou eenmaal een feit, bij mij is alles goed geregeld, ik kan er ook niks aan doen, don't shoot me!
En jij keurt het goed dat iemand zonder wat tegen collega's te vermelden gewoon wegblijft. (maakt mij niet uit wat de reden is, het is en blijft een conflict tussen diegene en de baas, en niet met collega's waar je tenslotte mee samenwerkt)

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:19

Kunnen we nu gaan slapen? gaapppppppppp

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:19

Ja, ik keur dat goed. Ik ga een overeenkomst aan met mijn werkgever en niet met mijn collega's.


Het is een werkgever zijn taak om ervoor te zorgen dat een teamverband in tact blijft.... dus in mijn visie ligt hoe dan ook de oorzaak van dit probleem bij de werkgever.

Vrienden heb ik buiten mijn werk

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:19

ZZzzZZzzZZzzZZzz

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:21

Cissieeeee schreef:
ZZzzZZzzZZzzZZzz


en jij vraagt je af hoe het komt dat dit meisje geen contact met je zocht????

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:23

Vrienden heb ik ook in mijn werkkring...... moet kunnen
Jij keurt het wegblijven goed, ik keur het af.......
Zoooo, heheeee, we zijn eruit.
Verschil van mening, daar kan je over blijven bekvechten!
Maar eerlijk gezegd, ik vind het mooi geweest. Jouw mening is duidelijk, de mijne ook.
Welterusten!

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:25

Ze had geen contact met MIJ hoeven zoeken, ze deed het met niemand, maar ik heb mijn zegje tegen Dees allang gedaan. Wat wil je nou?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:30

wens je veel succes in je verdere leven en een zachte val van die roze wolk....... want eens zal ook jij in de wereld van de normaal werkende mensen komen

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:35

Nou ik heb intussen drinken gepakt, sigaretje gerookt, pitstop gehouden, we zijn 10 minuten verder, geen reactie meer???
Yess, ga ik toch nog op tijd naar bed.
Doegieeeeeeeeeee