Thank you for the email and I am very comfortable with the price of the horse . I will give you a call to know more about the horse as i am on vacation now from home so I want to assure you that the horse will be coming to a good home and my wife and i will take good care of the horse.I am on vacation now but i will instruct my attorney to make payment on my behalf. He will send a cheque payment of 12,000 euro to ensure that your reserve the horse for me . I will also like you to know that i am also capable of taking care of the shipping as my shipping agent will come to your location for inspection and pickup of the horse. I will be needing your full details which include your full name, mailing address and phone number for the cheque payment to be sent directly to you. As soon as you have recieved the payment and the money is in your account you will have the excess money 4000euro transfered to my shipping agent to enable him come to your location for pickup of the horse.
niet !! mijn broertje had dit met zijn brommer maar was er op tijd bij, dit is de grootste en best gevaarlijke oplichting (bij hem hadden ze ook een paypall logo nagemaakt)
Douraque
Geplaatst: 08-07-12 16:45
Natuurlijk niet serieus nemen. Slecht engels en wie koopt er een paard zonder het gezien te hebben.
Natuurlijk niet serieus nemen. Slecht engels en wie koopt er een paard zonder het gezien te hebben.
Pure oplichting
gebeurd bij ons ook, dat ze paarden alleen op film kopen. dus vandaar de vraag. geloof er namelijk ook niet in.
amsterdam_30
Geplaatst: 08-07-12 16:47
Dit zijn inderdaad bekende oplichtingspraktijken. Niet op in gaan!
yza1987
Geplaatst: 08-07-12 16:48
Dit is duidelijk oplichting!
xxCYNNxx
nou kan je nu al garanderen dat je 4000 euro down the drain spoelt als je hier op in gaat...gewoon verwijderen die e-mail dus
al aardig wat topics hierover geweest met zelfde soort van 'zaken doen'. Zijn gewoon oplichters: die 12 k staat misschien 24 tot 48 uur op je rekening, lang genoeg om jou die 4000 over te laten maken. En floep geld is weg want bank is er ondertussen achter dat de cheque fout was en heeft het geld terug gehaald. Niet intrappen dus
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 08-07-12 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
love_Soraya
oei dit lijkt inderdaad oplichting durf het niet zeker te weten, maar vind het wel een raar verhaal. zal het niet serieus nemen.
Kwanyin
*Kuch*
Ja hoor, heb ik ook al vaak zaken mee gedaan! Als je het accepteert wordt je hun zakenpartner en komen ze vaker bij je terug met steeds hogere koopprijzen. Ik woon nu in een prachtige grote villa op de Caraïben met een zwembad dat elke dag door mijn als butler getrainde aapjes ververst wordt en vijfenveertig bloedmooie arabische hengsten waarvan ik er elke dag 6 voor mijn gouden koets span die me van en naar mijn eigen botanische tuin van vijfhonderd hectare en een waterval brengen, uiteraard gemend door mijn zelfgetrainde aapjes.
En als je dat niet geloofd, gelieve dan 3500 euro op mijn bankrekening over te schrijven. Dan maak ik je wel iets anders wijs.
hier ging ik ookal vanuit, maar dacht ik vraag of iemand ervaring heeft. omdat ik weet van bij ons dat de verkoop vaker zo gaat. Maar inderdaad begin hier niet aan.
Ragdollcat
Geplaatst: 08-07-12 17:30
Dat weet je toch ook wel?
Ik kan dan niet geloven dat er mensen zijn die erin trappen.
Teigetje008
Geplaatst: 08-07-12 17:30
absoluut dikke vette nep!
Ik schrijf altijd terug:
I do not accept cheques of IOU's, only cash payment before the horse is loaded. If you'll agree with that, you're welcome to see the horse.
Dan haken ze direct af
aisie
Geplaatst: 08-07-12 17:36
Dit soort mailtjes krijg je niet alleen bij paarden advertenties maar ook met auto's en boten etc. Nep dus, niet intrappen. Ik krijg dit soort mailtjes bij zowat alles wat ik op marktplaats of speurders plaats. Blijkbaar zijn er toch wel mensen die erin trappen want het blijft maar doorgaan.
Kwanyin
Geplaatst: 08-07-12 17:40
Je kan je ook altijd bezig houden met ze aan het lijntje te houden .
Cowgirl
Geplaatst: 09-07-12 17:02
Die Belgen!!!! Daar kunnen de nederlanders nog iets van leren, wat een humor om die gasten in de zeik te nemen.
PercyLeen
Geplaatst: 09-07-12 17:05
He will send a cheque payment of 12,000 euro FAKE!
Of op je rekening, of contant bij ophalen.
jollebol
Geplaatst: 10-07-12 10:44
Heee ik kom nooit op bokt, maar ik kreeg vandaag precies hetzelfde mailtje. Dit klopt idd niet volgens mij. Wij gingen google en toen kwam ik hier op uit. Dus uitkijken voor deze oplichters!!!
Gewoon bij twijfel=niet doen! En dit komt inderdaad wel heel erg fake over,.het lijkt me.dat een paard in die prijscaterogie het paard een uitgebreide keuring krijgt! Echt wat een mensen af en toe, om gek van te.worden!