ik heb een verzorgster voor mijn pony. ivm dat ik zwanger werd. ik ben nu een maandje mama.
nj is deze jongedame een schat van een meid. ze is vijftien jaar oud en hartstikke lief.
maar... ik moet ALLES tien keer uitleggen..
in het begin legde ze het zadel steeds op het schouder. nadat ik haar tien keer (jup.. bijgehouden
) gezegt heb dat het naar achteren moet. de eerste keren voorgedaan daarna meegekeken. dit doet ze nu goed. zo ook met halster/hoofdstel omdoen. als ik iets zei moest ik dat tien keer herhalen. inmiddels doet ze alles perfect. helemaal top!
Nu.. ben ik sinds een anderhalve maand afhankelijk van mijn man om naar de ponys te gaan. ik heb zelf geen rijbewijs en deed voorheen alles op de fiets. vanaf mijn negende.maand en.nu met mijn kleintje red ik dat niet meer. logisch lijkt mij? Zon kleine kan uoteraard noet op de foets! Laat staan tien kilometer! (zo ver staan ze van huis).
nu vraagt mijn verzorgster steeds weer of ik meega rijden met haar. nu heb ik haar al meersere keren op nette manier uitgelegd dat ik A. Niet zomaar zon eind kan fietsen met die kleine. B. dat ik niet kan paardrijden met doe kleine in de buurt (ze stelde.voor haar in de reiswieg te leggen en in de wei te zetten?). C. haar ook noet bij de buren kan achterlaten (stelde ze ook voor), omdat ik borsyvoeding geef.
ik vraag me nu echt af.. ben ik zo onduidelijk dat ik alles tien keer moet zeggen? Of is zij nou zo "dom" dat ze niks snapt?
Ik begin er een beetje moe van te worden..
)

Maar zo te horen is ze een heel lieve meid die gewoon een beetje.. tja.. minder snel van begrip is. Die mensen tref je soms.
Verder zou ik wel even naar je zadel laten kijken inderdaad, voor hetzelfde geld legt ze het er goed op maar schuift het naar voren. Misschien dat het alleen bij haar gebeurt omdat zij net wat anders zit? Hoe dan ook kan het geen kwaad natuurlijk.