Hij moet namelijk weer terug...
Tenminste, vrijdag, met de klinische keuring, liep ie na de buigproef met rechtsvoor behoorlijk kreupel. Verschrikkelijk was dat, want verder was helemaal alles in orde! Zelfs de dierenarts was helemaal weg van 'm!
Maar ja, er zit niks anders op, er is een negatief koop-advies, dus zou Biggs weer terug gaan.
Nu is alleen de vorige eigenaar ervan overtuigd dat hem niks mankeert, en komt donderdag hier om foto's te laten maken... De kans is klein dat het goed is, dus hebben we al weer afscheid genomen van onze geweldige nieuwe aanwinst...
Hier dus de leukste foto's van Buster, Duke en Biggs samen:
Als ik aankom vanuit de stal staan ze zo voor het hek (al duurt het nooit lang voordat Buster de rest heeft weggejaagd...)

Gek effect...

De oorspronkelijke formatie

Alle drie de hobby's: lief kijken, eten, en bergje beklimmen

Biggs en Duke zo lief bij elkaar

Alle drie leuk voor de foto...

Hier gaat Biggs Duke wegjagen, daarna werd Biggs door Buster aangepakt

En hier loopt Duke er dan weer heel dapper tussendoor

Als ik ervoor ga staan loopt Biggs naar me toe, dus dan maar een leuk fotootje van achteren!

Jaja, het lukt!

En ik kan me ook verschuilen achter Buster's kont; Biggs durft dan niet te komen!

Wedstrijdje lief kijken?

En als ik wegga zwaaien ze me uit

En als ik me omdraai en terug kom krijg je dit effect; 3x hinnik!

En dan gaan we met z'n drieën nog even op stap

Buster gaat hier de boel op z'n plaats brengen...

Want hier is te zien dat Biggs weer keurig achteraan staat, en de oortjes weer naar voren kunnen!

En dan kunnen we op stap!
(heerlijk hè, drie van die paarden-kontjes vervoeren!)

ff stilstaan voor het idee

En zo gaat dat ook over de weg

Zonder auto's kan dat zelfs in draf!

Let niet op Buster, hij heeft z'n kop niet op zonneschijn staan omdat ie op het punt staat Biggs ff in z'n strot te grijpen, hoort er ook bij hè!
Zo heb ik het lekker rustig; Buster zorgt écht dat alles constant op z'n plek loopt!

En de allerlaatste; elke dag hou ik een dagboek bij, dat schrijf ik in de stal, en de trouwe honden staan dan altijd op me te wachten!
(al mis ik er hier eentje... die zal het iets te spannend hebben gevonden tussen die andere twee dwazen

Ik zal jullie op de hoogte houden van hoe het met Biggs afloopt!