Ponykamp Kleinoever, Balkbrug?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amber111

Ponykamp Kleinoever, Balkbrug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 17:23

Hai ik ga in de week van 14 juli tot 21 juli op ponykamp, Klein Oever in Balkbrug,
samen met een vriendin.
Ik was benieuwd of er nog meer mensen in deze week gingen, dat zou gaaf zijn,
dan kunnen we hier misschien al een beetje contact maken.
Ik ben ook benieuwd of er al mensen zijn geweest, en wat ze er van vonden?
Dit word namelijk mijn eerste keer naar Ponykamp Balkbrug. :D Dan kom ik in een huifkar.

Als jij ook gaat, reageer dan ff hieronder (:
Liefs'

Marente1508

Re: Ponykamp Kleinoever, Balkbrug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 17:27

Hoii! Ik ben oud kamp-kind ik ben inmiddels 20. Maar ik ben ook 3 zomers lang naar Klein oever geweest. Het is echt super leuk in Balkbrug. Zowel de activiteiten die je met de paarden doet als de leuke spellen en sporten die je naast het rijden doet. Je maakt vast veel vriendinnen! Heel veel plezier en als je nog iets wilt weten mag je gerust vragen :)

Amber111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 17:33

Maserati15 schreef:
Hoii! Ik ben oud kamp-kind ik ben inmiddels 20. Maar ik ben ook 3 zomers lang naar Klein oever geweest. Het is echt super leuk in Balkbrug. Zowel de activiteiten die je met de paarden doet als de leuke spellen en sporten die je naast het rijden doet. Je maakt vast veel vriendinnen! Heel veel plezier en als je nog iets wilt weten mag je gerust vragen :)

Wauw, het klinkt echt super gaaf! heb er ook onwijs veel zin in! En ik heb eigenlijk nog wel wat vraagjes.. :o Rijd je dan de hele week op dezelfde pony, of wisselt dat af , dat je de ene dag op die pony/paard moet en de volgende dag op een ander? en op wie heeft (u/jij?) precies gereden daar weet u/jij dat nog? wat was uw/jouw lievelingspony paard daarzo?
Alvast Bedankt :D

Groetjes.

Marente1508

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:14

Hee je hoeft geen u te zeggen hoor! Ben pas 20 ;) Je rijdt op verschillende paarden en pony's dit wordt elke keer voor de les ingedeeld. En dan kun je ook wel aangeven als je graag op een pony wilt die jij leuk vind. De namen die ik me nog herriner van pony's waar ik op reed waren: amis, osiris, zwarte, utah, ottawa, viper en slotgravin ( :? geloof dat ze zo heette, dat is een van de grote paarden ) en verder weet ik me te herrineren dat iedereen graag sarai als verzorgpony wilde. ( ja je kunt ook een verzorgpony hebben ) die mag je dan extra veel poetsen en knuffelen ;). Ik denk dat mijn lievelingspony op klein oever toch wel ottawa was. Dat is een bonte pony die wel wat weg heeft van een tinker ( dacht ik ).
Ook zou ik zorgen dat je goede schoenen mee neemt waar je lang op kunt wandelen. 's Avonds ga je naar de hei om leuke spellen te doen om kennis te maken met iedereen. Dit is een eindje wandelen dus daar heb je wel goede schoenen voor nodig. Verder moet je lekker plezier maken! Ook de leiding is erg leuk altijd. Er is aparte leiding voor spellen, rijden, huifkar en boerderij. Dus je leert veel mensen kennen!
Eten wordt gezamenlijk gedaan, en ik weet dat ik vroeger een eer corvee heb gekregen omdat ik ( voor de grap ) met mijn lepel dubbel vla naar een vriendinnetje schoot. Dit zijn dingen die natuurlijk niet mogen maar wel erg leuk zijn om te doen! Je krijgt dan wel corvee, dit betekend dat je aan het einde van het eten moet poetsen als 'straf'. Ook dit is eigenlijk wel lache om te doen hoor !
Poeh ik vertel een hoop haha :+ . Groetjes!! :D

Amber111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 19:24

Hahha, dat klinkt superleuk, en goeie schoenen heb ik wel! ;) ik ga ook zeker genieten en plezier maken! En die vla grap, dat zou ook echt iets zijn voor mijn vriendin en mij, ik herken ons er wel een beetje in , hahaha. jaa dat word vast super, zou ik als ik weer thuis ben geweest 'je' een pb sturen hoe het was? en op welke pony's ik heb gerenden, en of ik nog corvee heb gehad :p , en ik vind het erg leuk dat je zo veel verteld. Bedankt hoor! Groetjes!!

Amber111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 19:25

Amber111 schreef:
Hahha, dat klinkt superleuk, en goeie schoenen heb ik wel! ;) ik ga ook zeker genieten en plezier maken! En die vla grap, dat zou ook echt iets zijn voor mijn vriendin en mij, ik herken ons er wel een beetje in , hahaha. jaa dat word vast super, zou ik als ik weer thuis ben geweest 'je' een pb sturen hoe het was? en op welke pony's ik heb gerenden, en of ik nog corvee heb gehad :p , en ik vind het erg leuk dat je zo veel verteld. Bedankt hoor! Groetjes!!

Ojaaa, ik ga op de week van 14 juli tot 21 juli,

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:31

nu mijn lieveling is pippi en sorya.
hywatta is als ik goed gehoord heb van haar oude dag aan het genieten.
bronco lief onder het zadel en toen ondeugend op stal.
we wonen er vlakbij.

Marente1508

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:42

Ja hyawatta en bronco heb ik ook nog op gereden toendertijd! Poeh poeh ik krijg weer zin om te gaan ! Misschien volgende zomer als leiding..

Amber111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 20:15

Hahha, als ik zo die reacties zo lees, krijg ik echt zin om te gaan! misschien kun je je nu nog wel als leiding opgeven Maserati15 want ik las er net ook nog 1, en die had zich ook een paar dagen geleden nog maar opgegeven ;) als het kan kom je dan in de week van 14 tot 21 juli :p haha, Dan moet je gewoon een mailtje sturen!

Marente1508

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:38

Haha kon dat maar ! Ik zit al met 3 baantjes opgescheept en ik ga al zelf op vakantie. Dat betekend dat je volgend jaar maar gewoon moet terug komen en dan zorg ik dat ik leiding ben ;)

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:01

Ik ga :)

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:03

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:03

Dat is andere week ;)

Amber111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 13:41

@Elise, k heb er echt zo'n zin in! ;) Word vast super, en ik hoop dat het dan niet zo regenachtig weer word ;s
@maserati15, Als het me bevalt ga ik zeker volgend jaar weer!! :D

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 14:08

Ja, ik ook ! Ja, hoop het.. maar ik ga sws zwemmen ! xd.

Xstephanie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:09

Ik ga dan ook, maar ik hoop dat het dan niet zo warm is, want dan is het in de huifkarren echt heel erg benauwd, maar ik heb er echt heel veel zin in:)

Heidi95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 15:54

aah, ik heb het altijd super leuk gehad op klein oever ! ben er 4 keer geweest, waarvan 2 keer met mn eigen paardje. Altijd zo naar m'n zin gehad daar. helaas ben ik nu te oud, opzich wel jammer haha. ik had altijd het hele jaar al zin in het weekje op klein oever hihi.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 22:59

Leuke week gehad op ponykamp?
Toevallig iemand op Midnight mogen rijden ?:)

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 10:29

ik heb niet op midnight gereden, sorry.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 18:40

BRT -> MA

Amber111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 20:35

Martine schreef:
BRT -> MA

Ik heb ook niet op midnight gereden, maar het was wel SUPER SUPER gezellig!!
Heb het echt naar mijn zin gehad!!. :o En denk dat ik volgend jaar weer ga! xx