ik heb een verzorgpaard maar dat baasje slaat mijn verzorgpaard steeds. mijn verzorgpaard heeft dan hele witte ogen en springt naar achteren. ze slaat steeds als ze aan het: borstel is opzadelen is rijden is uit de wei haalt en als ze mijn verzorgpaard afspuit. maar als ze aan het rijden is, is mijn verzorgpaard heel erg onzeker. bijv. met springen laat ze telkens een balk vallen of ze springt net langs de hindernis. en met dressuur moet ze dan aan de teugel lopen maar ze doet dan steeds haar hoofd omhoog. en met gewoon rijden gaat ze steeds stoppen. met buiten rijden gaat ze er in keiharde galop vandoor. ik heb al vaak geprobeerd mijn verzorgpaard te kalmeren. elke keer als ik kom vind ik het zo zielig dat haar baasje haar geslagen heeft. ik doe dan heel voorzichtig met haar. haar oortjes gaan dan altijd naar voren, en bij het baasje gaan ze plat in der nek.
Je topic hoort hier niet, ik heb getemt en een mod zal het verplaatsen voor je
qwerty14
Geplaatst: 30-06-12 16:59
vragen waarom ze het paard slaat. Echt heel zielig hoor! Vind haar baasje dat het paard iets verkeerd doet? of is ze eigenlijk zelf gewoon bang voor het paard? Heel veel sterkte!!
Nayomie
Geplaatst: 30-06-12 17:00
Staat verkeerd. Ik TeM even
Je kan het bij VP zetten. Als je daar nog niet toe gewenst wordt, moet je eerst 25 nuttige berichten in Informatief plaatsen.
little_birdy
Geplaatst: 30-06-12 17:00
een ander verzorgpaard zoeken eigenaren verander je toch niet
Je topic staat op het forum Forumzaken niet op zijn plaats. Ik verplaats hem naar het forum Verzorgpraat, waar je problemen ivm je verzorgpaard kan bespreken
Inderdaad proberen met de eigenaar te praten, dit hoort echt niet. Het is super dat jij zo lief bent voor je verzorgpaard maar als hij keer op keer geslagen blijft worden door zn eigenaresse zal hij bang blijven etc. Veel succes!
Tigra_
Geplaatst: 01-07-12 13:37
Tja wat doe je er aan. Je kan de eigenaar vragen waarom, maar de kans bestaat dat het niet gewaardeerd wordt dat je je daar mee bemoeit. Als ik mijn paard een terechte tik geeft zit ik ook niet te wachten op iemand die mij daarop aanspreekt. Je kunt er verder niets aan doen eigenlijk het is der eigen paard en in feite doet ze ermee wat ze wil.
Waarom wordt het paard geslagen? Als het terecht is dan zou ik het idd ook niet waarderen als een verzorgster daar over begint, tenzij het echt interesse is, dan leg ik het graag uit. Je kunt er idd weinig aan veranderen, als je het niet ziet zitten kun je beter een andere verzorgpony zoeken.
probeer er eerst achter te komen waarom ze haar paard slaat, dan kan je er met haar over praten, en als ze zo door gaat kan je ook een ander verzorgpaard gaan zoeken.
IloveAnoukje
Geplaatst: 04-07-12 20:33
waarom slaat ze het paard?
als lien mijn bijt krijgt ze ook een tik of is het echt echt slaan?
als je haar wil kalmeren moet je zelf ook rustig zijn en miss moet je even praten met het baasje (wil het baasje ook dat jij haar slaat?) en miss moet je wat lekkers aan het paard geven zoals een bosje lavendel ophangen in dr stal