Maar afgelopen maandag zat ik dus zonder paard, en dacht........oliebol, Wannabet is pas 6 maanden oud, dus dat duurt nog 3 jaar! Maar een paar uur later had ik al een boer uit friesland aan de telefoon of ik zijn merrie niet wilde uitbrengen. En een paar uur later had ik een vriendin aan de lijn die alleen maar springt samen met haar man, en die vroeg of ik er niet een van hun wilde gaan rijden. Ze hadden er teveel, en hij kon dan hier wel in pension komen. Aangezien ik hun al jaren ken, had ik er wel een goed gevoel bij. Alleen wisten ze nog niet welke, het zijn allemaal springbeesten, en om nou een paard wat niet kan bewegen hier neer te zetten is te duur, en brengt het niet op. Dus het moest wel een beestje met potentie zijn!
Gisteren ben ik gaan kijken, eerst naar Wannabet die echt onwijs flink gegroeid was, alleen een beetje verkouden.........maar dat ben ik zelf ook

Dus januari komt hij, vandaag heb ik een box geregeld. Hij word binnenkort klinisch en rontgenologisch gekeurd en gechipt en ook nog eens zadelmak aangeleverd. Het een nakomeling van Onze Fons!!
En ik heb er veel zin in!!!!!!!!! En dat wilde ik even met jullie delen!