Gisteravond kon ik maar moeilijk de slaap vatten, elke keer werd ik weer wakker, zouden het de zenuwen zijn geweest

In ieder geval ging uiteindelijk mijn wekker, oliebol, een uur te vroeg, mijn telefoon had zichzelf 2 uur naar achteren gezet

Aangekomen bij Schiphol de verkeerde afslag genomen (stond ook niet goed op de routebeschrijving.....) en bij de poort bij Schiphol Oost een kleine aanvaring met de protier gehad

Toen Hangaar 5 Transavia Airlines, een groot gebouw net naast de baan. Er waren nog 16 anderen en na een paar bakken koffie zijn we uiteindelijk van start gegaan. Eerste ronde was voor mij en nog 5 anderen de groepsronde, we moesten van 6 verschillende passagiers uitmaken wie er op een overboekte vlucht niet mee kon, om precies te zijn hebben we er een 15 minuten over gedaan en toen was de opdracht met succes voltooid

2e ronde was een individueel gesprek met een purser, was best heel gezellig en ik kon op mijn gemak o.a. mijn werkervaring vertellen die ik als grondstewardess had opgedaan

Tot slot, na weer een aantal bakken cappucino, de talentest. Samen met een ander meisje kregen we een gesprek met 2 pursers in het engels. Dat ging echt helemaal toppie

Het resultaat: aankomende week krijg ik per post

Naja, zodra ik het weet zijn jullie de eerste die het ook weten

In ieder geval is het allemaal reuze mee gevallen en kan ik terug kijken op een hopelijk vruchtbaar dagje