Was net fijn aan het forummen, toen mijn zusje als een gek uit haar kamer kwam stormen. Ik wist niet wat het wsa, maar mijn moeder rende ook naar beneden. Buiten gekomen een hels kabaal... Geblaf... Gepiep...
Bij onze Dombo en Timmie was een hond gekomne. Komen wel vaker in onze tuin op 'konijnenjacht' maar deze was dus wel erg fel...
En heel groot gat in het gaas van hun ren... Ik rende schelde en gillend naar buiten KLOTE HOND en dat soort dingen, maar het mocht niet baten... Hij had Timmie al gegrepen, en die lag roerloos naast de ren... Dombo vloog de hele ren door...
Hond nergens te bekennenn....
Alsnel kwamen er mensen de tuin in renne, en schrokken zich natuurlijk ook helemaal dood... Klote hond, rot beest, waar issie ik doe hem wat! Uw hond heeft ons konijn vermoord, waarom heb je hem niet aangelijnd!!! En dat soort dingen...
De hond was gevlogen, ons konijntje is dood... Dombo is in shock, helemaal in paniek... Die hebben we nu binnen op een heel rustig plekje...
Het was echt vreselijk... Hoe hij daar naast de ren lag, heel stil... Het was nog maar net gebeurd, hij was nog helemaal warm en zijn hartje klopte nog zachtjes... Maar verder was hij al dood...
Het is maar goed dat die hond er niet meer was, want ik weet zeker dat ik hem, hoe veel ik ook van honden hou, iets had aangedaan... Het is het instinct dat weet ik, mara op zo'n moment zou je toch een stok pakken om hem een flink van langs te geven...
Een heel gat in het gaas, een Dombo die volledig in paniek is, en een Timmie die zo vreselijk aan zijn einde moest komen....
Vreselijk, ik zit helemaal te trillen...