Hee,Ik ga met een vriendin op ponykamp bij manege Knollegruun. Wie gaat er net als mij daar op ponykamp? Of is geweest? En als je er bent geweest vond je het leuk daar?Ik zoek een beetje informatie om te weten wat ik kan verwachten.Groetjes
Ik ben begeleidster van de ponykampen bij Knollegruun deze zomer! Het is echt hartstikke leuk daar hoor, erg gezellig! Welke week ga je?
Ah dan ben ik geen leidster, maar je hebt geluk.. want de andere leidsters zijn ook hartstikke leuk! Ik heb dan werkweek dus ben er dan wel:)Ga je met een eigen pony? Of op een manege pony?De paardjes zijn hartstikke leuk hoor, je kunt je verheugen op een fantastische week!
[MA] manege knollegruun/ manege het fjordenpaardTopic is wel van vorig jaar, maar zal niet veel anders zijn dit jaar
er is ook een knollegruun hyve, daar staan veel foto's en dergelijke op en veel mensen die komende zomer ook op ponykamp komen! misschien een tip;)?
Ik heb bij manege Knollegruun een buitenrit gemaakt! Het was echt fantastisch!Ik had Goa... beetje sloom maar buiten weer helemaal levendig!!