Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en nu ga ik nog 1 advertentie maken op bokt en markt plaats met die punten van Jolijnn. Nog meer tips? en geduld? na 3 jaar heb je dat echt niet meer.. 

_horselovee_ schreef:Ik heb mn vorige vz paard gevondem door gwn lamgs de deuren te gaan. Zeggen zs nee? Vragen of ze mss nog iemand wetrn. door door te vragen ben ik er okk aan gekomen
Mn huidige heb ik gevonden via marktplaats.
Ik zou (op jouw leeftijd) langs de deuren gaan.
Ik denk nml eerlijk gezegd dat je met jouw leeftijd niet heel veel kans maakt op mp. Omdat veel daar opxork zijn naar een wat ouder iemand. Boeren maakt het volgems mij wat minder uit (mijn ervaring!)
Succes !
zo ff reactie's kijken. nog meer tips ???
Lukka schreef:Gewoon blijven proberen en advertenties op meerdere sites plaatsen. Handig is om het volgende er in ieder geval in te zetten:
- Leeftijd
- Rij-ervaring
- Lengte en gewicht
- Wat je bereid bent om te doen (denk aan klusjes)
- Of je bereid bent een bijdrage te betalen
- Maximale afstand
- Dagen waarop je kan komen
Let er ook op dat je advertentie enigszins volwassen overkomt, daarmee bedoel ik dat je geen MSN-taal gebruikt, hiermee heb je namelijk minder kans op reacties.
Ik heb in totaal zo'n 2,5 jaar naar een verzorgpaard gezocht en doordat ik de moed niet heb opgegeven verzorg ik nu het leukste paard dat ik me kan voorstellen.
Succes!