Ik en mijn vriendin denken erover om samen een paardje te kopen omdat alleen eentje kopen niet haalbaar voor ons is door school.
ikzelf heb 2 paarden gehad een pony en een klein paard mijn pony is helaas gestorven aan kolieken en mijn andere moest weg omdat ze epilepsie had
2 paardjes en beide geen succes. Nu heb ik ondertussen veschillende paarden verzorgt een stuk of 5 of zoiets maar die zijn uiteindelijk allemaal verkocht of kon er niet meer naartoe gaan omdat ze echt te ver stonden nu heb ik een piepjong paardje ter verzorging net zadelmak gemaakt en een echt oudje 12 juni, 28 jaar dat is bijna dus. Nu zijn e alletwee verkocht aan een paardje genaamd Rana een c-pony van 1.37 groot het ras weet ik niet meer maar ik dacht dat ze zeiden een brp'tje.
Nu vraag ik me af of dat het niet te hard werken zal zijn voor z n pony voor 2 meisjes van beidde 16 jaar. Ook hebben we beidde verschillende doelen, ik heb hier geen problemen mee en mijn vriendin ook niet nu zou het gaan van die pony te kopen of mischien een grotere te kopen.
mvg demi
ik weet niet of het hier goed staat dus tem maar even