Dinsdag:
Vroeg opstaan

Jeannette op Ainsley's Quicksilver, een schat van een dier en nog prachtig ook! Hij houdt zich ook vrij schoon, vooral voor een schimmel.
Meteen kon ik beginnen met vegen. Nadat ik het hele erf en alle stallen had aangeveegd moesten een aantal paarden klaar gemaakt worden (15 à 16 paarden

Jeannette vroeg of ik even Rockefeller van de Zelm (v. RosenKavalier) even uit wilde stappen

Jeannette met Rockefeller

's Avonds, toen we helemaal klaar waren ben ik gaan douchen en gaan eten

Woensdag:
Weer vroeg opstaan

Jeannette op Chirlon, wat een zwijntje, elke dag was hij even vies. Maar wel een eerlijk paard in de omgang.
Vandaag weer even hard werken. Net zoals dinsdag eigenlijk. Alleen moest ik ook nog San Colorado longeren. Hij had er niet zoveel zin in dus ik moest zorgen dat hij niet alles afkorte in de longeerbak.
Mijn handen kreeg ik bijna niet meer schoon van alle lederolie. En de stof die van Chirlon (v. Ceylon) afkwam.

nog eens Jeannette op Chirlon
Tegen de namiddag heb ik Nartan (v. Jazz) nog voor Jeannette uitgestapt

's Avonds weer heerlijk gedoucht en gegeten bij Chris en Jeannette. Wat kan Chris toch heerlijk koken

Donderdag:
Weer hetzelfde als de andere dagen. Alleen waren we eerder klaar aangezien de donderdag, Jeannette's vrije middag is. Op donderdag vertrekt ze altijd vrij vroeg.
's Middags heb ik met Alisha de bordjes van de bak afgeverfd wat veel verfspatters op onze rijbroeken en schoenen veroorzaakte

Daarna met Chris gegeten en bijgepraat over dingen die hij en mijn stiefvader mee hadden gemaakt vroeger. Dat was heel gezellig en het eten weer heerlijk. Rond elf uur werd ik moe, heb ik de lichten op stal uitgemaakt, gedoucht en ben gaan slapen.
Vrijdag
Vandaag was mijn laatste dag. Nou ja ochtend, want om 12 uur werd ik gehaald.
Ik ben extra vroeg begonnen en heb zoveel mogelijk geholpen. Het was flink koud -7 graden

Toen de meeste paarden klaar waren en we geveegd hadden heb ik San Colorado weer gereden en heeft Nanda me een beetje geholpen aangezien hij soms best lastig was, was ik daar wel blij mee.

Daarna snel mijn spullen ingepakt, nog even geholpen en afscheid genomen.

Eenmaal thuis meteen aan de slag gegaan met de paarden hier en geoefend voor morgen.
Het was een leerzame

Groetjes Solvej