Vanmiddag heb ik even rondgevraagd bij kennissen of ze misschien nog een pony-weide wisten waar ik [naam verwijderd] in kon laten lopen, immers, kleine Welsh ponies kunnen makkelijk buiten overwinteren. Bieden mijn wat verder weg wonende buren aan : "nou, dan breng je dat paard toch hierheen!".
Dusssss....Sammie gaat morgenvroeg het land in, hij mag daar de winter doorbrengen met een koppel leeftijdsgenootjes, merries en ruinen, een stuk of 4 geloof ik. Fijn voor hem, vind je ook niet?!
En gelukkig allemaal van zijn eigen maat; niet meer van dat kleine-onder-de-elleboog-grut, want ik geloof dat Sammie nu voor de rest van zijn leven bang is geworden voor alles onder de 1.45m. met hoefjes, kleine oortjes en tandjes

De toekomstig kinderpony [naam verwijderd] is zich van geen kwaad bewust....maar wacht maar tot hij weer alleen met [naam verwijderd] in de bak staat. Mijn dame zal hem wel weer op zijn plaats zetten ~~}>
Sammie blijft dus zeker nog een 3/4 jaar in mijn eigendom, ik wil zien hoe hij uitgroeit. Hij valt me dagelijks mee kwa karakter en beweging, ben nu wel nieuwsgierig hoe hij in het werk is.
De pony blijft dus ook, want ook die gaat zadelmak worden en ondertussen [naam verwijderd] gezelschap houden. De grote openbare paardenverkoopdag bij [naam verwijderd] is dus weer een poosje uitgesteld