Ik en Destiny vier jaar geleden @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dess

Ik en Destiny vier jaar geleden @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 15:57

Hallo,
Ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik zat net even oude filmpjes te bekijken en toen kwam ik er een tegen van mij en Destiny.
Het is intussen al 2 jaar geleden denk ik dat Destiny verkocht is, maar ben toch benieuwd wat jullie er van vinden :)
Ik was toen 14, en ben nu dus 18 :)

Dit filmpje is gemaakt tijdens een stalwedstrijd, springen en dressuur. En ik weet dat ze te klein voor mij was, maar ik heb daarom dus een eigen paard gekocht, en helaas moest destiny toen verkocht worden.

Ik rij misschien niet meer op haar, en het is vier jaar geleden maar ben toch benieuwd of jullie nog commentaar hebben over het rijden van toen hihi

http://www.youtube.com/watch?v=8WKNd9tY ... ure=relmfu

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:10

Volgens mij voldoet je post niet aan de eisen gesteld aan dit topic te weten:
"Zorg voor een openingspost die voorzien is van de nodige achtergrondinformatie. Geef in ieder geval aan wat het niveau is van de combinatie, waar jullie op dit moment mee bezig zijn, en tegen welke problemen je aanloopt. Hier kun je lezen waarom we dit van je vragen".
Jij vraagt gewoon in algemene zin om commentaar en dat hoort hier niet thuis. Ik heb dus getemd.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 22-05-12 16:13, in het totaal 2 keer bewerkt

kleinvosje

Re: Ik en Destiny vier jaar geleden @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 16:11

Nee, dit is niet iets wat op HAW thuishoort, daar horen recente filmpjes op, het is nutteloos om hier nu nog opmerkingen over te maken. Je rijdt neit meer op het dier, kan dus ook niets meer verbeteren.

Ik TEM even

Sheran

Re: Ik en Destiny vier jaar geleden @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:52

HAW --> RIJ-ITP

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:56

het is leuk dat je een filmpje plaatst over vroeger om te kijken wat je fout deed maar is het niet leuker als dat filmpje + foto's of filmpje van nu dan kunnen mensen zien hoe je vooruit bent gegaan en feedback geven op hoe je nu rijd ;)