Arm dier wilde eigenlijk niet eten van de stress de eerste 24 uur. En hij was al niet dik.... Pas op het weiland begon hij weer ontspannen te knabbelen. Helaas voor hem is het land kaalgevroten deze zomer. Maar goed, als therapie heeft het gewerkt, inmiddels is de eetlust redelijk terug.

Die haf van de buren heeft een ontzettende aantrekkingskracht op al mijn paarden. [naam verwijderd] was daags na de aankomst van de Haf meteen een volle week heftig hengstig, [naam verwijderd] wil praktisch door de sloot om bij die Haf te komen, en ja hoor....ook Sammie was bijzonder van haar gecharmeerd.
Wat is er toch met die Haf? Moet vast die veelbesproken X-factor zijn

Sammie kan heel gemakkelijk heel ruim en verend lopen. Een meevaller dus, want op de markt waren slechts heel gewone passen te zien ivm gebrek aan ruimte. Lopen kan Sammie zeker, al doet het nog wel wat slungelig aan. In draf heb ik geen foto kunnen vangen, en ik wilde hem nog niet opjagen omwille van een foto, na alles wat hij zeer recent heeft meegemaakt. Dus, voor echte actiefotos nog even geduld aub. Stapfoto, niet slecht dacht ik zo....

Voor iedereen die de topics over de impuls-aankoop niet helemaal heeft doorgelezen, hier nog een keer het schitterende bekkie van die zoon van Sjapoer:

Honeybee was op slag verliefd, jullie nu ook?