Ook met haar veulen gaat het goed volgens de arts.
Ze is op 7 oktober geopereerd, en ze zou afgelopen zaterdag naar huis mogen. Maar toen belde de arts dat het beter was om haar nog een aantal dagen daar te laten staan, omdat ze lichte koorts had, en er zat een zwelling bij de wond.

Zondag mocht ik even met haar gaan wandelen, en ze veranderde helemaal toen ze buiten kwam!!!! Ze zag er heel wat beter uit dan vorige week, toen had ze zo'n doffe blik in haar ogen. Nu was ze zelfs alweer ondeugend!!! }> Het is zo naar om je paard daar te hebben, je kunt niks doen, en je paard verveeld zich te pletter!!

Gisteren weer erheen geweest (ik ga om de dag erheen) en gelukkig was de arts die haar geopereerd had, er ook.
Hij zei dat het beter was dat ze nog een week daar bleef, want ze heeft twee grote oedemen, aan de borst en tussen de voorbenen. Dit zijn vochtophopingen. Ik had het ook al eerder gezien met poetsen. Het is echt heel groot, en voelt als een zak water. Ik schrok er wel van.
Het doet haar ook nog wel pijn. Het is niet ernstig, maar het is te risicovol om haar te vervoeren. Ze is n.l. eerder vatbaar voor verkoudheid enzo door de oedemen.
De hechting is echter wel heel mooi dicht gegroeid.
Ze is gelukkig wel het lievelingetje van de dierenartsen die daar dagelijks lopen, ze is zo braaf!!!!

Maar ze is er nog, het had heel anders kunnen aflopen!!! Ze is in goede handen, dat is een hele geruststelling!!!

Hopelijk kan ze volgende week naar huis!