Nou ik heb heel wat te vertellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Nou ik heb heel wat te vertellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 07:48

Maandag: belt een vriendin van ons Mam, of ik lekker mee buiten ga rijden, Ja natuurlijk dat ga ik dan ook doen he! Waren we zo lekker aan het rijden, zien we een tractor (met een boer erin tuuk) die van zijn erf af wil komen nou dat deed ie dus, maar als ie het nou op een normale manier deed en ff wat rustiger ging rijden want Freek was heel bang van tractors en Pinto dus ook, nou die vent geeft lekker extra gas, met het gevolg dat Freek eruit naait, Pinto ongeveer in de tractor zit en Gerrie en Ik dus helemaal kwaad en pissig, ja wat wil je met zo'n vent, grrrrr eikol.
Maar ja, verder was het heeel leuk zijn 2 uur in het bos geweest.


Dinsdag: Ik bel een vriendin van mij, ga je mee in het bos rijden, nou zij wo u wel mee dus wij naar het bos, en Pinto(de mijne) en Ferrari(die van haar) die zijn altijd heel erg aan elkaar gehecht geweeest dus nu gingen we allebij weer naar huis met het gevolg dat ik al een halve km verderop was onderhand, en dat Pinto het nodig vind om keiii hard helemaal terug te gaan galopperen, (eruitnaaien dus) Nou ik kom dus helemaal niks meer, hij rent het fietspad over hij glijd uit, met het gevolg dat we dus allebij ongeveer op de grond liggen, en dat Pinto een wondje op zijn been heeft dat redelijk bloeit, en dat hij allemaal schaven heeft enzo echt best zielig! Maar gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen het had ook anders gekunt., maar het rijden zelf was wel leuk!

Nou komt het ergste van alles, IK HEB EEN SLIJMBEURS ONTSTEKING IN MIJN SCHOUDER, nou ben ik weer lekker klaar mee, maar ze kunnen de boom in hoor ik ga gewoon rijden

Dit was het weer
Groetjes [ ]

p.s sorry voor het lange verhaal

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:00

nou veel sterkte!
mijn vakantie is nu ook verpest doordat ik me pols heb gebroken. dus 3 weken in het gips... Boos!

en tog klim ik er vandaag weer op. hoezo eigewijs Schijnheilig Bloos

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:16

Veel sterkte

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:21

mischien moet je even wat meer lees tekens neerzetten want t leest een beetje moeilijk zonder punten!

Maarja wat rot voor je dat je gevallen bent. Als ik jou was zou ik niet gaan rijden hoor! ga dan longeren ofzo. Ik ben er 2 weken geleden ook vanaf gevallen en ben ook eigenwijs gaan rijden en heb overal alleen nog maar meer last van gehad(, alleen dan van mijn enkel)! Dus wees slim en laat het even rusten dan heb je over een tijdje veel meer plezier van het rijden!