Beginnen dan nu e-i-n-d-e-l-i-j-k de ruiterbewijs lessen (waarvan ze maandag avond om half elf belde dat het woensdag begon.. kunnen ze zeker niet eerder mee komen? had precies die 3 weken al afspraken gemaakt! maar dat terzijde) is Nico kreupel

Het is te hopen dat Nico op tijd goed gaat lopen, maar hij is flink kreupel dus ik denk dat ik dat wel kan vergeten! Waarschijnlijk een mep gehad, ergens blijven hangen, verstapt.. we weten niet wat het is. Hij zit nu in iedergeval aan de pijnstillers en ontstekingsremmers... hij loopt nu al een week zielig te zijn.
Ik ga in iederegeval morgen naar de (1e) theorieles, dan kan ik het aan hun voorleggen wat ik nu moet doen. Ik weet dat zij ook ponys hadden waarmee je je ruiterbewijs kon halen, hoop dat ze nog wat vrij hebben (denk het niet). Wel weer extra kosten, maar beter dan dat ik straks naar m'n geld kan fluiten (weet iemand hoe dat zit? krijg je nog wat terug als je niet meedoet?)
Heb al geprobeert Wennie te bellen (van bokt), zij staat daar op stal dus misschien dat zij meer wist over de praktijk lessen etc. maar ze neemt niet op.
Wie