Ziet jouw paardje jou ook graag (aankomen)? :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ploempje

Ziet jouw paardje jou ook graag (aankomen)? :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 00:01

Hey allemaal!

Athena ziet me altijd graag (komen)! Ze mag dan wel eerder een wandelende wortel voor haar zien. :o
Haha maar ik zie het liever anders! *\o/*

Hier een filmpje van mijn meid haar fijne begroeting.
Afbeelding

Hebben jullie ook filmpjes? Posten maar!

goldy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 00:13

Hahaha leuk filmpje! De mijne zucht alleen maar als tie mij aan ziet komen...... Huuuuuufffff heb je haar weer!!! Whahahaaha

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 04:03

Die van mij roept heel de buurt al bij elkaar als hij de achterdeur hoort open gaan :D
Als hij dan ook nog de steentjes hoort op onze oprit, roept hij nog eens heel hard. En als hij mij dan tevoorschijn ziet komen, roept hij ook weer en rent hij heel hard naar me toe :o
Heerlijk is het als een paard zo blij is om je te zien! <3

Anoniem

Re: Ziet jouw paardje jou ook graag (aankomen)? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 07:01

Haha mijne hoort ook als ik de kast open doe van de zadelkast. En ook als ik om de hoek kom lopen van de stallen roept hij. Maar ik denk niet dat het zo zeer voor mij is, maar voor het eten... Niet dat ik altijd wat meeneem maar als ik naar 'huis' ga dan krijgt hij altijd 2wortels.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 07:02

mijne hinnikt nooit :P laatst 1 keertje toen ik met voer aan kwam lopen :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 07:53

hmm ik zou ook hinniken als ik helemaal ingepakt zo in een betonnen cel zou staan, hopen dat iemand mij eruit haalt.... Nee mijn paarden begroeten me niet zo, die kijken even, en als ik met hooi aankom dan willen ze wel komen. Maar geen hinnik scenario's waarom zouden ze?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:35

Mijne kijkt meestal ook gewoon, of ze hinnikt ook om ons te laten weten dat ze honger heeft :Y)

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:44

Mij paard hinnikt meestal ook wel even, als ik eraan kom en ze blijft kletsen tot ze haar eten heeft. Ze staat samen met de shet in de paddock. Als ze in hun schuilhok staan horen ze me niet en zie ik ineens een heel verbaasd hoofd om de hoek komen. In de wei hinnikt ze niet, maar ze komen wel direkt.
Ze doet het trouwens nog maar een jaar of 2, de eerste jaren hoorde je haar zelden of nooit.

yumi01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:47

die van mij hinnikt regelmatig naar mij zelf als hij lekker in de wei staat.maarja ik ben van het voer he! haha

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:48

Mijn pony hinnikt net zoals die in het filmpje, zodra ik er ben gaat hij weer verder eten, maar als ik zijn halster pak wil hij toch wel graag mee!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:49

Caira schreef:
hmm ik zou ook hinniken als ik helemaal ingepakt zo in een betonnen cel zou staan, hopen dat iemand mij eruit haalt.... Nee mijn paarden begroeten me niet zo, die kijken even, en als ik met hooi aankom dan willen ze wel komen. Maar geen hinnik scenario's waarom zouden ze?

Inderdaad dat was wat ik ook dacht :\

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:51

Ghehe leuk hoor :)
Die van mij doet dat niet. Had er eerder wel een handje van dat als ik m niet snel genoeg na aankomst uit de stal haalde om tegen de staldeur te gaan schoppen, maar dat doet ie niet meer sinds ie in een andere gang staat

@Caira doe eens nier zo zuur zeg

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:52

Caira schreef:

Ze kunnen ook hinniken omdat ze aandacht leuk vinden? :) Heb er hier een paar 24/7 buiten staan en ik geef ze nooit eten, maar kom wel kriebelen, dus soms hinnikt er eentje wel. :P

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:56

Als ik naar de wei ga zien ze me al aankomen als ik op het fietspad kom aanfietsen.Ik roep ze niet,maar op de een of andere manier voelen ze dat ik eraan kom.Ze beginnen dan ook te hinniken,vooral Fyanne hinnikt naar me en ze rennen allemaal naar me toe.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:59

Oei, wat een naar hok waar dat beestje in staat... over het algemeen hinniken ze vooral als ze graag iets van je willen ;)

De mijne heeft er ook nogal een handje van, maar naarmate ze het meer naar haar zin heeft (bvb. net op een lekkere volle wei versus op het zand met hooi en hopend dat ik een wei open ga zetten :P) wordt de begroeting over het algemeen minder enthousiast :') :P

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:03

Mijn verzorgpony komt sinds kort naar mij toe als ik eraan kom. Ze deed dat eerder niet, maar sinds kort dus wel :) Ook gaat ze heel zacht hinniken.

Ze staat op een paddock paradise en heeft de mogelijkheid om naar binnen te gaan (grote inloopstal) wanneer ze dat zelf wil. Dus ze komt uit vrije wil bij me.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:06

Die van mij hinniken alleen als ze voer willen of als ze willen dat ik het draadje van de wei open doe..Dan gaan ze voor het draad staan zo van schiet nou maar op we willen de wei in..Verder hinniken ze nooit en daar ben ik blij om teken dat ze het naar de zin hebben :j

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:11

Ja , Toran ziet me dan staan en blijft kijken maakt niks uit waar in heen loop , hij blijft staren !

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 10:11

saskiakefie schreef:
Caira schreef:

Inderdaad dat was wat ik ook dacht :\

Nou dat zijn niet echt leuke reacties.

Ingepakt > zomereczeem, tenzij je liever een paard ziet die ontzettende jeuk heeft? :(:)

Stal > Tijdelijk, was op verplaatsing aan zee, tenzij je een weekendje met je paardje naar zee ook niet vind kunnen ;) .
Als ze in de zomer op de weide staat dan hinnikt ze trouwens ook zo volmondig dus daar zal het niet aan liggen ;)
Niet iedereen heeft namelijk de mogelijkheid om hun paard geheel het jaar en 24/7 op de weide te zetten...

Niemand nog een fijn filmpje? Ik zal eens zien als ze van de stalling volledige dagen buiten mogen dat ik haar eens film op de wei...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:12

@pleiada
Vind je dat een teken dat ze het naar de zin hebben als ze niet naar je hinniken?
Het is toch juist een teken dat ze blij zijn als ze je zien aankomen en daarom spontaan hinniken?
Als ik de voerton open maak,ja dan hinniken ze ook,maar das dan puur om de biks te doen.

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 10:16

pmarena schreef:
Oei, wat een naar hok waar dat beestje in staat... over het algemeen hinniken ze vooral als ze graag iets van je willen ;)

De mijne heeft er ook nogal een handje van, maar naarmate ze het meer naar haar zin heeft (bvb. net op een lekkere volle wei versus op het zand met hooi en hopend dat ik een wei open ga zetten :P) wordt de begroeting over het algemeen minder enthousiast :') :P

Was een stalling op verplaatsing, tijdelijk dus bij een weekendje weg.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:21

Ik heb er wel nog eentje... Ik waarschuw jullie wel, want ik had mijn hoge piepstem opgezet en het klinkt nergens naar :+

(Stal is trouwens inloopstal, zonder tralies etc, ze kan gewoon overal lekker meekijken :j )
Geen gehinnik hier, maar wel een lief koppie :o

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 10:23

goldy007 schreef:
Hahaha leuk filmpje! De mijne zucht alleen maar als tie mij aan ziet komen...... Huuuuuufffff heb je haar weer!!! Whahahaaha

Haha, ik denk dat het eerder is van "zucht, wat zie ik die graag (komen)" *\o/*

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:24

Voor een weekendje weg zou ik persoonlijk ook iets leukers zoeken dan zo'n hok, ergens een paddock of weitje ofzo ?
De lol gaat er dan toch een beetje af als je paard de hele dag (?) zo erbij moet staan :o

Maargoed is een beetje off-topic, zit te zoeken of ik nog ergens een filmpje heb maar kan niks vinden :P

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:24