Athena ziet me altijd graag (komen)! Ze mag dan wel eerder een wandelende wortel voor haar zien.

Haha maar ik zie het liever anders!

Hier een filmpje van mijn meid haar fijne begroeting.

Hebben jullie ook filmpjes? Posten maar!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Caira schreef:hmm ik zou ook hinniken als ik helemaal ingepakt zo in een betonnen cel zou staan, hopen dat iemand mij eruit haalt.... Nee mijn paarden begroeten me niet zo, die kijken even, en als ik met hooi aankom dan willen ze wel komen. Maar geen hinnik scenario's waarom zouden ze?
Caira schreef:hmm ik zou ook hinniken als ik helemaal ingepakt zo in een betonnen cel zou staan, hopen dat iemand mij eruit haalt.... Nee mijn paarden begroeten me niet zo, die kijken even, en als ik met hooi aankom dan willen ze wel komen. Maar geen hinnik scenario's waarom zouden ze?
saskiakefie schreef:Caira schreef:hmm ik zou ook hinniken als ik helemaal ingepakt zo in een betonnen cel zou staan, hopen dat iemand mij eruit haalt.... Nee mijn paarden begroeten me niet zo, die kijken even, en als ik met hooi aankom dan willen ze wel komen. Maar geen hinnik scenario's waarom zouden ze?
Inderdaad dat was wat ik ook dacht
pmarena schreef:Oei, wat een naar hok waar dat beestje in staat... over het algemeen hinniken ze vooral als ze graag iets van je willen
De mijne heeft er ook nogal een handje van, maar naarmate ze het meer naar haar zin heeft (bvb. net op een lekkere volle wei versus op het zand met hooi en hopend dat ik een wei open ga zetten) wordt de begroeting over het algemeen minder enthousiast
![]()