ik ben nu ongeveer een jaar gestopt met paardrijden,
ik reed altijd op mijn verzorgs haflinger maar daar moest ik helaas mee stoppen,
ik had er weinig tijd voor ivbm werken & de examens en werd er ook te groot voor.
ik vond zo ineens nog een aantal foto's van de laatste keer rijden en de laatste wedstrijd.
die ik eingelijk nog wel even wou delen ondanks het al een hele tijd geleden is.
ik heb hem met behulp van zelf beleerd en doorgereden en uitgebracht op wedstrijden.
met heel veel hups en dows zijn we toch nog best ver gekomen in korte tijd.
ik was b+8 en hij was L gericht in de trainingen. helaas ben ik toen gestopt en moest ik gelijk afscheid nemen:'(
Mijn haflinger was niet zomaar een haflinger het was echt een dondersteen, zo was hij verkeersmak en zo
vond hij alles ineens eng. op wedstrijden was het ook afwachten in wat voor bui hij was het was crossen bokken of niet voor uit
te krijgen. Maar toch heb ik met veel plezier gereden en was het toch elke keer weer een uitdaging om naar wedstrijden toe te gaan. Ik ben jammer genoeg gestopt in de tijd dat het echt de goeie kant op ging en ik goed les kreeg en ik door de B heen vloog ik heb nog erg last van dat ik mijn handen in mijn kruis wil neerleggen maar ze juist meer moet gaan dragen...Maar helaas heb ik daar geen foto's meer van en moest ik wegens omstandig heden gelijk moeten stoppen en afscheid moeten nemen.
Hier de foto's van mijn laatste x rijden en de laatste wedstrijd.

Tips:
Handen niet op het zadel leggen maar veder naar voren doen.
handen dragen.
#halthouden.

#draven, Mooie beengangen ,hakken laag handen naar voren,

#galop - op mijn kont zitten.

#rustig verzamelen.

#schakelen in draf.

#laatste wedstrijd poseren.

#poseren

bedankt voor het kijken