ik heb een paard foto's van mijn vorige les. Het was een tijd geleden dat ik nog eens les had genomen.
Eerst wat meer info over mij en mijn paard:
Ik ben beginnen met rijden door 1keer per jaar op pony kamp te gaan voor 5dagen. Daarna ben ik in een manege gaan rijden voor 1jaar, dat werd ik al snel beu dus was ik op zoek gegaan naar een verzorgpaard. Daar rij ik nu al 2jaar mee, ik neem eigenlijk bijna nooit les. Ik rij meer op mezelf. Ik rij nu nog geen wedstrijden maar dat wil ik later wel graag doen, alleen twijfel ik erg aan mezelf dat ik dat wel zou kunnen.
Soms neem ik dan eens een privé les maar dat is maar om de 2 of 3 maand dat ik eens een les neem.
Het paard waar ik mee rij is een 17-jarige ruin, erg braaf en ook erg lui. Maar bij de vorige les heeft mijn lesgeefster me verteld dat het paard wel wat lui is maar dat ik gewoon wat meer moet rijden, meer doorzetten. Daar oefen ik nu ook erg op. Het paard heeft erg korte passen en heft zijn knieën erg hoog op, dat hebben we tijdens die les ook voor de eerste keer iets mee gedaan. Dus het resultaat is er nog niet voor 100% maar ik voelde zelf onmiddellijk al een verschil.
(ik hoop dat iedereen nu wel de foto's kan zien)
http://www.mijnalbum.nl/Album=CL8PUX3C